Ingezonden persbericht
Erik van Essen (Air Miles) treedt toe tot bestuur DDMA
Amsterdam, 17 november 2011 - Erik van Essen (44), Algemeen directeur Loyalty Management Netherlands (Air Miles) is toegetreden tot het bestuur van DDMA. Hiertoe hebben de leden besloten tijdens de Algemene Ledenvergadering op dinsdag 15 november. Met de toetreding van Van Essen zijn loyalty management én de retailbranche sterker binnen DDMA vertegenwoordigd.
Versterking loyalty en retail
Diana Janssen, directeur DDMA: "Ik ben blij met de komst van Erik in het bestuur van DDMA.
Met zijn toetreding geven we verder invulling aan onze ambitie retail en loyalty beter te verankeren in onze branchevereniging. Daarnaast is Erik ook als persoon een echte aanwinst voor het bestuur."
Contact met de Nederlandse consument
"Air Miles vertegenwoordigt 3,3 miljoen Nederlandse huishoudens. Het is dan ook niet meer dan vanzelfsprekend dat het voor onze organisatie belangrijk is dat er nauwkeurig met klantgegevens wordt omgegaan. Door mijn toetreding in het bestuur wil ik mijn kennis en ervaring vanuit de vrijetijds- en retailbranche op het gebied van direct contact met de Nederlandse consument, delen met het bestuur en achterban van DDMA", aldus Erik van Essen, algemeen directeur Air Miles.
Loyalty Management Netherlands (LMN)
LMN bv. voert al 17 jaar met succes het Nederlandse Air Miles-programma uit. Air Miles is het omvangrijkste en populairste loyaliteitsprogramma in Nederland. Bijna de helft van alle Nederlandse huishoudens is aangesloten bij Air Miles. Aandeelhouders van Air Miles zijn Albert Heijn, Shell, V&D, Praxis, Etos en Gall & Gall.
DDMA is de branchevereniging voor Dialoog Marketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan de leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector. DDMA is houder van en staat voor het Privacy Waarborg.