Acht recruitmentsites genomineerd voor de Gouden PublieksCursor
Persbericht van Intelligence Group
Rotterdam, 7 november
In het kader van de Gouden Cursor heeft Campaign Group in samenwerking
met Intelligence Group ruim 330 recruitmentsites onder de loep genomen
die meedingen naar de prijs voor 'beste recruitmentsite van Nederland
2011'. Naast de Gouden Cursor wordt er ook een Gouden PublieksCursor
uitgereikt. In tegenstelling tot de Gouden Cursor wordt er bij de
Gouden PublieksCursor niet zozeer gekeken naar de functionele en
inhoudelijke aspecten van de recruitmentsite, maar juist naar de eerste
indruk en de candidate experience . Oftewel, welke recruitmentsite is
in staat de bezoeker direct bij binnenkomst te verrassen , te verleiden
om verder te kijken en een ware beleving van de organisatie als
werkgever over te brengen.
Genomineerden Gouden PublieksCursor
In totaal zijn er dit jaar acht recruitmentsites genomineerd voor de
publieksprijs. Het betreft in alfabetische volgorde de recruitmentsites
van:
Coolblue - www.werkenbijcoolblue.nl
De Brauw Blackstone - www.werkenbijdebrauw.nl
Eneco - www.werkenbijeneco.nl
Houthoff Buruma - www.werkenbijhouthoff.nl
Klap - www.werkenbijklap.nl
Koninklijke landmacht - www.werkenbijdelandmacht.nl
PwC - www.werkenbijpwc.nl
Ricoh - www.werkenbijricoh.nl
Deze acht sites worden tot 15 november aan het publiek voorgelegd via
www.publieksprijsgoudencursor.nl. Vervolgens wordt op 17 november - op
het evenement "8 jaar Dynamiek op de Arbeidsmarkt" - bekend gemaakt
welke genomineerde recruitmentsite door het publiek als winnaar is
aangewezen. Naast de Gouden PublieksCursor wordt ook de Gouden Cursor
uitgereikt aan de beste recruitmentsite van Nederland, die via een
uitgebreide scan en vervolgens door een vakjury is verkozen.
*
Links:
http://www.publieksprijsgoudencursor.nl
Razende Robot Reporter