Frugi Venta (Groenten en Fruit Handelsplatform Nederland)
Campagne Itâs Alive wint Gouden Magneet
De campagne It's Alive van de Nederlandse Tuinbouw heeft de Gouden
Magneet 2011 gewonnen. De campagne om jongeren kennis te laten maken
met de veelomvattende wereld van de tuinbouw en de brede
carrièremogelijkheden van de sector is volgens de jury de beste
geïntegreerde arbeidsmarktcampagne van 2011. Het Productschap Tuinbouw
mocht de prijs in ontvangst nemen in de Philharmonie in Haarlem.
Het jury-oordeel was unaniem: "De It's Alive-campagne steekt met kop en
schouders boven de andere campagnes uit. De campagne klopt , en is met
name online erg sterk."
Er waren in totaal 88 inzendingen. It's Alive moest het onder andere
opnemen tegen de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht, de
Rijksoverheid, Luchtverkeersleiding Nederland, PostNL, Houthoff Buruma,
Deloitte, Ernst & Young, Evean Thuiszorg, ABN AMRO, Rabobank, Eneco,
NS, Randstad, de Belastingdienst en Werken bij de EU.
De Magneet is de prijs voor de beste arbeidsmarktcampagne, die
jaarlijks uitgereikt wordt door de Stichting Jaarprijzen
Personeelscommunicatie (SJP).