Frugi Venta (Groenten en Fruit Handelsplatform Nederland)


Campagne Itâs Alive wint Gouden Magneet

De campagne It's Alive van de Nederlandse Tuinbouw heeft de Gouden Magneet 2011 gewonnen. De campagne om jongeren kennis te laten maken met de veelomvattende wereld van de tuinbouw en de brede carrièremogelijkheden van de sector is volgens de jury de beste geïntegreerde arbeidsmarktcampagne van 2011. Het Productschap Tuinbouw mocht de prijs in ontvangst nemen in de Philharmonie in Haarlem.

Het jury-oordeel was unaniem: "De It's Alive-campagne steekt met kop en schouders boven de andere campagnes uit. De campagne klopt , en is met name online erg sterk."

Er waren in totaal 88 inzendingen. It's Alive moest het onder andere opnemen tegen de Koninklijke Landmacht, het UMC Utrecht, de Rijksoverheid, Luchtverkeersleiding Nederland, PostNL, Houthoff Buruma, Deloitte, Ernst & Young, Evean Thuiszorg, ABN AMRO, Rabobank, Eneco, NS, Randstad, de Belastingdienst en Werken bij de EU.

De Magneet is de prijs voor de beste arbeidsmarktcampagne, die jaarlijks uitgereikt wordt door de Stichting Jaarprijzen Personeelscommunicatie (SJP).