QuestBack legt de lat voor de gebruikerservaring hoger met de introductie van een belangrijke functie-update

Persbericht van PR Newswire

OSLO, Noorwegen, October 31, 2011 /PRNewswire/ --

Vandaag introduceert QuestBack, Europese marktleider op het gebied van EFM (Enterprise Feedback Management), een belangrijke functie-update voor de QuestBack EFM-service, waarmee organisaties essentiële feedback kunnen verzamelen en analyseren en erop reageren. QuestBack werkt op basis van continue feedback van gebruikers en het Gebruikerspanel voortdurend aan het verbeteren van de gebruikerservaring en daardoor de service te verbeteren en deze waardevoller te maken.

Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110929/484492

Verbeterde gebruikerservaring

Bij de update van de EFM-service van QuestBack worden nieuwe functies geïntroduceerd en wordt de functionaliteit van bestaande functies verbeterd, met als resultaat een moderne en intuïtieve gebruikerservaring.

"Met deze introductie kunnen bedrijven op een betere manier Enterprise Feedback Management implementeren, en daardoor een beter rendement realiseren. In het bijzonder verhoogt het geavanceerde gebruik van routing de flexibiliteit, waardoor QuestBack-gebruikers kunnen beschikken over nog betere mogelijkheden om de juiste vragen te stellen aan de juiste personen. Hierdoor wordt de kwaliteit van de verzamelde gegevens aanzienlijk verhoogd en kunnen, zowel bedrijven als respondenten, tijd besparen. Bovendien zijn we ervan overtuigd dat de nieuwe gebruikersinterface de gebruikerservaring van de rapporten voor onze gebruikers aanzienlijk zal verbeteren," aldus de CEO van QuestBack, Ivar Kroghrud.

Feedback van gebruikers:

"Eerste indruk is heel goed.Het ziet er veel moderner en gebruiksvriendelijker uit!"

- Karianne Gulliksen, OtraNorge AS (Lid van het Gebruikerspanel)

"Het is veel gebruiksvriendelijker en intuïtiever, met een duidelijker indeling en meer voor de hand liggende knoppen om op te klikken!"

- Louise Cardno, NHS Education for Scotland (Lid van het Gebruikerspanel )

QuestBack organiseert webinars waarin de hoofdpunten van de nieuwe functionaliteit worden besproken. Meld u aan voor een webinar: 30 minutes webinar to see the news and changes October 31st 30 minutes webinarto see the news and changes November 2nd
30 minutes webinar to see the news and changes November 3rd

Het product wordt aangeboden als onderdeel van het abonnement voor alle nieuwe en bestaande klanten van Questback in alle 17 markten waarop QuestBack wereldwijd actief is.

Over QuestBack

QuestBack AS is Europees marktleider op het gebied van Enterprise Feedback Management en online onderzoek - op internet gebaseerde diensten voor relatieontwikkeling door middel van inzameling en analyse van kritieke bedrijfsinformatie en het nemen van passende vervolgmaatregelen. Klanten van Questback behalen betere financiële resultaten dankzij een grotere tevredenheid en loyaliteit onder hun klanten en medewerkers. QuestBack is opgericht in 2000 en draait al vanaf eind 2001 met winst. Sindsdien is de winstgroei meer dan 10% per jaar geweest. Het hoofdkantoor is gevestigd in Oslo, Noorwegen, met nevenvestigingen in 17 landen. QuestBack bedient meer dan 5.000 klanten uit alle sectoren en bedrijfstakken, waaronder: Volvo, Ernst & Young, Coca-Cola en Microsoft.

QuestBack

CONTACT: Løvenskiolds gate 26, 0260 Oslo, Noorwegen, Tel:+47-21-02-70-70, Fax: +47-21-02-70-71; Contactpersoon voor de pers: DanielVadet Hansen (CMO), Tel: +47-98-22-17-47, daniel@questback.com