QuestBack legt de lat voor de gebruikerservaring hoger met de introductie van een belangrijke functie-update
Persbericht van PR Newswire
OSLO, Noorwegen, October 31, 2011 /PRNewswire/ --
Vandaag introduceert QuestBack, Europese marktleider op het gebied van
EFM (Enterprise Feedback Management), een belangrijke functie-update
voor de QuestBack EFM-service, waarmee organisaties essentiële feedback
kunnen verzamelen en analyseren en erop reageren. QuestBack werkt op
basis van continue feedback van gebruikers en het Gebruikerspanel
voortdurend aan het verbeteren van de gebruikerservaring en daardoor de
service te verbeteren en deze waardevoller te maken.
Logo: http://www.newscom.com/cgi-bin/prnh/20110929/484492
Verbeterde gebruikerservaring
Bij de update van de EFM-service van QuestBack worden nieuwe functies
geïntroduceerd en wordt de functionaliteit van bestaande functies
verbeterd, met als resultaat een moderne en intuïtieve
gebruikerservaring.
"Met deze introductie kunnen bedrijven op een betere manier Enterprise
Feedback Management implementeren, en daardoor een beter rendement
realiseren. In het bijzonder verhoogt het geavanceerde gebruik van
routing de flexibiliteit, waardoor QuestBack-gebruikers kunnen
beschikken over nog betere mogelijkheden om de juiste vragen te stellen
aan de juiste personen. Hierdoor wordt de kwaliteit van de verzamelde
gegevens aanzienlijk verhoogd en kunnen, zowel bedrijven als
respondenten, tijd besparen. Bovendien zijn we ervan overtuigd dat de
nieuwe gebruikersinterface de gebruikerservaring van de rapporten voor
onze gebruikers aanzienlijk zal verbeteren," aldus de CEO van
QuestBack, Ivar Kroghrud.
Feedback van gebruikers:
"Eerste indruk is heel goed.Het ziet er veel moderner en
gebruiksvriendelijker uit!"
- Karianne Gulliksen, OtraNorge AS (Lid van het Gebruikerspanel)
"Het is veel gebruiksvriendelijker en intuïtiever, met een duidelijker
indeling en meer voor de hand liggende knoppen om op te klikken!"
- Louise Cardno, NHS Education for Scotland (Lid van het
Gebruikerspanel )
QuestBack organiseert webinars waarin de hoofdpunten van de nieuwe
functionaliteit worden besproken. Meld u aan voor een webinar: 30
minutes webinar to see the news and changes October 31st
30 minutes webinarto
see the news and changes November 2nd
30 minutes webinar
to see the news and changes November 3rd
Het product wordt aangeboden als onderdeel van het abonnement voor alle
nieuwe en bestaande klanten van Questback in alle 17 markten waarop
QuestBack wereldwijd actief is.
Over QuestBack
QuestBack AS is Europees marktleider op het gebied van Enterprise
Feedback Management en online onderzoek - op internet gebaseerde
diensten voor relatieontwikkeling door middel van inzameling en analyse
van kritieke bedrijfsinformatie en het nemen van passende
vervolgmaatregelen. Klanten van Questback behalen betere financiële
resultaten dankzij een grotere tevredenheid en loyaliteit onder hun
klanten en medewerkers. QuestBack is opgericht in 2000 en draait al
vanaf eind 2001 met winst. Sindsdien is de winstgroei meer dan 10% per
jaar geweest. Het hoofdkantoor is gevestigd in Oslo, Noorwegen, met
nevenvestigingen in 17 landen. QuestBack bedient meer dan 5.000 klanten
uit alle sectoren en bedrijfstakken, waaronder: Volvo, Ernst & Young,
Coca-Cola en Microsoft.
QuestBack
CONTACT: Løvenskiolds gate 26, 0260 Oslo, Noorwegen,
Tel:+47-21-02-70-70, Fax: +47-21-02-70-71; Contactpersoon voor de pers:
DanielVadet Hansen (CMO), Tel: +47-98-22-17-47, daniel@questback.com