Hoe communiceer je over maatschappelijk verantwoord ondernemen?
Conferentie Communicatiewetenschap
woensdag 26 - vrijdag 28 oktober
Hoe kun je als organisatie rekening houden met de belangen van stakeholders, het milieu én winstdoelstellingen? Tijdens de internationale Corporate Social Responsibility (CSR) Communication Conference staat de communicatie over maatschappelijk verantwoord ondernemen centraal. Aan de orde komen thema's als greenwashing, CSR en reputatie, CSR en de inzet van sociale media, en interne communicatie en CSR. Wetenschap en praktijk vanuit verschillende disciplines ontmoeten elkaar tijdens de conferentie. Er zijn meer dan zeventig presentaties van wetenschappers en praktijkmensen uit dertig verschillende landen. Naast recente onderzoeksresultaten worden cases gepresenteerd van energiemaatschappijen, banken, overheidsorganisaties, en het midden- en kleinbedrijf.
De conferentie wordt georganiseerd door de Universiteit van Amsterdam en de Vrije Universiteit, in samenwerking met Logeion (beroepsvereniging voor communicatie).
Zie voor meer informatie (locaties, deelnamekosten, volledige programma): http://www.csr-communication-conference.org/.
Universiteit van Amsterdam
Universiteit van Amsterdam