Nieuw marcom kennisevent in de Jaarbeurs in Utrecht
Persbericht van Experian Marketing Services
Experian Marketing Services (EMS) organiseert
nieuw gratis event Marketing Forward
Den Haag, 20 september 2011 - Experian Marketing Services (EMS),
marktleider op het gebied van klantenwerving en klantbehoud, komt met
Marketing Forward: een nieuw gratis en jaarlijks terugkerend
kennisevenement voor bedrijven die actief zijn op het snijvlak van
digitale marketing en direct marketing. Op 25 oktober is het eerste
Marketing Forward event in het Auditorium van de Jaarbeurs in Utrecht.
Het gaat bij Marketing Forward om Engage, empower, connect: u wordt op
deze middag in één keer bijgepraat over trends en kansen in digitale
direct marketing. U krijgt belangrijke inzichten op het gebied van
digitale media in het algemeen en met betrekking tot digitale direct
mailing leert u welke boodschappen het best werken, welke kanalen u
succesvol en gericht kunt inzetten, wat de kosten zijn en hoe u return
on investment (ROI) en online herkenbaarheid positief kunt beïnvloeden.
Sprekers tijdens Marketing Forward zijn:
- Ed Kassens (EMS) die u bijpraat over productinnovaties om DM best
practices ook online te faciliteren.
- Alexander Singewald (privacy-deskundige, Singewald Consulting Group)
die spreekt over juridische aspecten van e-mailmarketing
- Michael Straathof (adviseur eCRM bij Borgers&Straathof, specialist in
dialogue marketing) over de 'marketing' in 'digital marketing'
- Cor Molenaar (bijzonder hoogleraar eMarketing)
- Zuzanna Gierlinska, director EMEA Microsoft Media Network presenteert
een klantcase van MSN
Over Experian Marketing Services (EMS)
Experian Marketing Services (marktleider op het gebied van
klantenwerving en klantbehoud) levert gegevens, analyses en platforms
in meerdere regio's over de hele wereld. Als enige aanbieder in
Nederland biedt EMS diensten als e-mailmarketing, consumentinzicht,
klantdatamanagement, dataverrijking, modeltoepassing & analyse en
strategisch advies als één overzichtelijk totaalproduct aan.
EMS voorziet klanten in de behoefte om een gezonde ROI te realiseren
uit eigen data en klantcontact, de eigen data te verrijken en antwoord
te geven op de vraag op welke manier klanten het beste te bereiken. Dit
gebeurt d.m.v. producten en diensten als e-mail, digitale reclame,
consumenten informatie en segmentatie, dataverrijking, modellering &
analyse en strategisch advies.
EMS richt zich op klanten die traditioneel veel waarde uit
consumentendata en klantcontact halen, zoals telecom & utilities,
finance, leisure, property en investeringsmaatschappijen.
Experian Marketing Services stelt organisaties in staat om meetbare
return on investment (ROI) te creëren en de klantlevenscyclus
aanzienlijk te verbeteren.
*
Links:
http://www.experian.nl
Noot voor redacties
Experian Marketing Services
Voor meer inform
atie (
Razende Robot Reporter