ACP Rechtshulppolis; 'We keep you cool'
Herman is er trots op dat hij netjes met z'n spullen omgaat. Een koelkast
wordt dan ook niet zomaar vervangen. Na 20 jaar is het eindelijk zover,
Herman bestelt een nieuwe koelkast via een webshop. Helaas geen "happy end".
Na twee weken neemt Herman contact op met de juristen van de ACP
Rechtshulppolis.
Het begon allemaal met een aanbieding op een website die Herman vaak
bezoekt. De koelkast die hij ergens anders had gezien, maar te duur
was, paste nu precies binnen zijn budget. Een buitenkansje. Na twee
weken ging het echter fout: de koelkast wordt niet meer koud. Na een
aantal keren heen en weer mailen en nog steeds geen hulp, weet Herman
zich geen raad meer met de situatie. De slogan van het bedrijf is: "We
keep you cool" maar dat is aan Herman niet besteed. Hij begint meer en
meer rood aan te lopen, maar houdt het hoofd wel koel. Hierop besluit
hij om de ACP Rechtshulppolis in te schakelen.
Fonkelnieuw
Herman wordt keurig te woord gestaan door ARAG en krijgt een juriste
toegewezen. Deze mevrouw heeft al wel vaker te maken gehad met de
bewuste webwinkel en besluit er eerst maar eens een telefoontje aan te
wagen. Via haar vaste contactpersoon komt ze uiteindelijk in contact
met de eigenaar. Nadat deze het verhaal heeft aangehoord, besluit hij
om Herman tegemoet te komen en de helft van de reparatie te betalen.
Nadat de juriste de leverancier heeft overtuigd dat hij juridisch geen
zaak heeft, staat twee dagen later de truck van het bedrijf weer bij
Herman voor de deur. De kapotte koelkast repareren blijkt niet meer
rendabel, dus staat er vanaf dat moment een fonkelnieuwe koelkast bij
Herman in de schuur.
Wil jij voor maar EUR 1,86 p.m. (exclusief assurantiebelasting) ook een
ACP Rechtshulppolis afsluiten? Ga naar: www.acprechtshulppolis.nl
---
24/10/11 15:05
---
Politiebond ACP