Online bureau Exxtra opent derde vestiging in Nederland
Enschede, Nijmegen, 20111021 -- Exxtra opent deze maand haar derde vestiging in Nederland. De nieuwe vestiging in Nijmegen, geleid door vestigingsdirecteur Jan-Willem Schutman, sluit aan bij de filosofie van Exxtra om dicht bij de klant te zitten. Vanuit Nijmegen kan Exxtra haar klanten in Zuidoost-Nederland optimaal bedienen. De focus ligt hierbij o.a. op de foodbranche en de medische branche.
“5 Ingrediënten zijn bepalend voor Exxtra om een succesvolle vestiging neer te zetten“, zegt Sascha Mengerink algemeen directeur van Exxtra. “1. Lokale aanwezigheid 2. Samenwerken met strategische partners 3. Senioriteit van de medewerkers 4. Hoog serviceniveau 5. En focus op aantoonbaar resultaat voor klanten. Met Exxtra wil ik uitsluitend werken met ervaren medewerkers, die veel ervaring hebben in specifieke branches en een gesprekspartner op niveau zijn voor onze klanten. De focus op klantresultaat maakt dat Exxtra in staat is om, ook in mindere tijden, onze klanten te overtuigen van het nut van online marketing.”
Vestigingsdirecteur Jan-Willem Schutman is reeds 5 jaar werkzaam als internet marketeer/project manager bij Exxtra. Hij heeft de ambitie, de vaardigheden en de nodige contacten in de foodbranche om een winstgevende vestiging neer te zetten. Jan-Willem Schutman gaat hard aan de slag: “Foodvalley ligt om de hoek en met onze ervaring op het gebied van online marketing voor de foodbranche en onze nieuwe totaaloplossing voor online spaar- en winacties ‘Refunder’, kunnen wij veel toevoegen aan het aanwezige aanbod.”
Exxtra deelt haar pand met Miller Media loyaliteitscommunicatie aan de Oranjesingel. De synergie tussen de twee bedrijven is groot. Beide partijen zijn voornemens elkaar te versterken op de markt, door van elkaars diensten gebruik te maken.
Over Exxtra
Exxtra is een online reclamebureau en bedenkt en realiseert concepten voor interactie tussen merken en mensen. Alles in onze aanpak is gericht op strategie, marketing en rendement. We integreren online en offline communicatie en zien Internet als een 1 op 1 medium waarmee u een directe dialoog met uw doelgroep, klanten en medewerkers kunt voeren. Exxtra werkt voor ambitieuze klanten uit het MKB, waarbij de focus ligt op de sectoren food, retail, agro en industrie. Exxtra, in 1995 begonnen als eenmanszaak, telt nu 15 medewerkers en meer dan honderdvijftig klanten. Bekende namen in het klantenbestand van Exxtra zijn onder andere: Kips, Linera, Zwan, Vandrie group, Sepawand, VION Foodservice, Robertpack, Bloemenbureau Holland en Vakantieplezier. Exxtra heeft relatief weinig last van de economische tegenwind. Exxtra is erin geslaagd de afgelopen jaren keer op keer een groei van twintig procent in omzet te realiseren. Meer informatie over Exxtra vindt u op www.exxtra.nl