Nederlandse innovatie maakt indruk in New York


New York, 20111019 -- Tijdens de BizBash Expo event in New York zijn op 18 oktober de interactieve netwerk badges van Badge2Match met succes ingezet op het openingsfeest.

Meer dan 300 deelnemers aan dit belangrijke event voor event organisatoren in Amerika, hebben de badges zien oplichten bij een match. Veel goede contacten zijn hierdoor gelegd en de reacties van organisatoren en deelnemers varieerden van "Wow!" tot "Hoe innovatief".

De badges zijn geleverd door de partner van Badge2Match in Amerika Wizard Studios. Congressen in Amerika zijn doorgaans veel groter in aantal deelnemers dan in Nederland en Badge2Match zal hiervoor zijn produkt enigszins aanpassen, zodat de badges nog sneller geactiveerd kunnen worden met de smartphone. Onno Bos van Badge2Match: "We krijgen nu al veel leads binnen voor congressen met 4000 deelnemers. Teneinde er voor te kunnen zorgen dat we nog sneller de badges kunnen activeren onderzoeken we of we de badges kunnen activeren via de smartphone. Dit zal dan gebeuren door een bluetooth koppeling tussen de badge en de smartphone.

Badge2Match zegt de heilige graal onder de badges in handen te hebben. Hun innovatie: badges die oplichten in een bepaalde kleur als een drager tijdens een conferentie in de buurt komt van iemand met dezelfde interesses. Je weet als bezoeker zo wie je moet benaderen en je hebt meteen een goede ijsbreker om het gesprek aan te gaan. Deelnemers registreren zich vooraf op een custom made website. Het idee is dat conferentiedeelnemers hun netwerktijd niet verspillen aan de verkeerde mensen: degenen die ‘niet op één golflengte zitten' en minder waarschijnlijk sales leads of goede contacten opleveren.

Badge2Match