Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Amsterdam, 11 oktober 2011

Nieuw: Trendslator app voor iPad

Trendslator introduceert de gratis Trendslator app voor iPad met als motto 'De MOOD is'. Vanaf nu kun je ook op dit nieuwe platform aangesloten blijven op MOOD©, onderzoek naar de stemming in de markt, bij de consument en in de maatschappij. Aan MOOD ligt continu onderzoek, op basis van media, street en expert research, ten grondslag. Want wie wil weten wat de geest van de tijd is, moet steeds aangesloten blijven op informatie over trends en ontwikkelingen.

De Trendslator app bestaat uit vier onderdelen, Trendslog, Trends in beeld, Trenddossiers en Trendboeken. Trendslog bevat berichten met actueel nieuws over o.a. markttrends, consumententrends, trendonderzoek en trends en merken. Trends in beeld biedt beeldmateriaal van trendwatchers van Trendslator over o.m. trendonderzoek, trendboeken en workshops.

Het onderdeel Trenddossiers biedt previews van Trenddossiers die verschenen in het kader van MOOD en de mogelijkheid om na betaling de dossiers te downloaden. Trendboeken bestaat uit een overzicht van MOOD Trendboeken (vanaf MOOD 08), met verwijzingen voor het bestellen van trendboeken in de winkel van Trendslator.

Trendslator informeert en inspireert zowel online als offline bedrijven die willen inspelen op veranderend consumentengedrag. Het trendbureau werd opgericht in 1997 door trendwatcher Hilde Roothart. Trendslator heeft 15 jaar ervaring in het onderzoeken en vertalen van trends. De app is ontwikkeld in samenwerking met Studio Lonne Wennekendonk (ontwerp) en RocketPower (techniek).

EINDE PERSBERICHT