Vandenbusken al 50 jaar een onlosmakelijke relatie tussen mens en merk
Vandenbusken viert 10de lustrum met eigen Social Platform
OUDERKERK AAN DE AMSTEL, 20111011 -- Dialoogmarketingbureau vandenbusken bestaat dit jaar 50 jaar! Reden voor een feestje, reden voor een Social Platform. Alles in het teken van de ‘onlosmakelijke relatie tussen mens en werk’.
Het reclame- en DM-bureau werd in 1961 opgericht door DM-pionier Pieter van den Busken. Ruim 40 jaar later heeft de tweede generatie – Caspar en Arnout van den Busken – het roer van het bedrijf overgenomen. Sindsdien profileert vandenbusken zich met branding & dialogue marketing met de focus op dialoog marketing. Daarbij heeft het bureau de bekende no-nonsense benadering altijd behouden: theoretische en technische vernieuwingen moeten echt iets opleveren. Klanten moeten resultaat zien van de bemoeienis van vandenbusken.
Eigen social media-netwerk
In 50 jaar DM is er veel veranderd. Onveranderd is de onlosmakelijke relatie tussen mens en merk die vandenbusken voorop stelt. Mensen maken het merk. En bij vandenbusken gaat het dan om honderden mensen. Al deze klanten, medewerkers, leveranciers en concurrenten van toen en nu vormen (de geschiedenis van) vandenbusken. En al deze mensen staan centraal tijdens het 50-jarige jubileum. Zij vormen één groot netwerk aan herinneringen, ervaringen en kennis. En die unieke informatie komt tot leven als zij met elkaar in contact komen en met elkaar in dialoog gaan. En dat kan op hun eigen social media netwerk: www.buskenbase.nl.
BuskenBase
BuskenBase is de ontmoetingsplaats van toen en nu. Het is een uitgebreid platform van 50 jaar vandenbusken, maar ook een platform waar (oud-)collega’s en (oud-)relaties met elkaar in gesprek gaan. Om anekdotes op te halen, sterke (maar waar gebeurde) verhalen te vertellen, de begintijd van DM te ontdekken, elkaars loopbanen uit te wisselen of de unieke onvervalste Busken Babbels (collectors items) in te zien.
In contact, in dialoog
Managing director Arnout van den Busken: “We zouden het geweldig vinden om weer in contact te kunnen komen met alle oud-medewerkers en oud-klanten om zo de verhalen van toen en nu weer uit de kast te halen. Maar ook wie geen deel heeft uitgemaakt van een halve eeuw vandenbusken is van harte welkom op de Buskenbase, bijvoorbeeld om te kijken wie er wel deel van uitmaakt of hoe DM zich in 50 jaar heeft ontwikkeld.”
Over vandenbusken
Vandenbusken richt zich op branding en dialoog marketing voor lokale, landelijke en internationale opdrachtgevers. Wij helpen hen bij een betere relatie met hun klanten, het bevorderen van de verkoop en het versterken van het merk. Bij vandenbusken werken 20 mensen in vier gespecialiseerde teams.