Ingezonden persbericht


PERSBERICHT HEAVENADAY.NL

Amsterdam, 2011

Nieuwe webshop HeavenaDay.nl biedt voordeel en klasse voor vrouwen met stijl.

HeavenaDay.nl is een initiatief van drie jonge, onafhankelijke Nederlandse ondernemers en richt zich met 'bijzondere aanbiedingen' primair op de moderne vrouw tussen 18-50 jaar, met een uitgesproken gevoel voor stijl en klasse. Drie keer per week wordt zij getrakteerd op een topdeal met een niet te missen voordeel van minimaal 30%. Om dit te realiseren werkt HeavenaDay.nl nauw samen met exclusieve topmerken en -diensten (zie bijlage).

Elke aanbieding blijft 48 uur van kracht voordat een nieuwe online wordt gezet. Hierin onderscheidt HeavenaDay.nl zich van Groupon-achtige aanbieders, die dagelijks voornamelijk een stortvloed aan korting verkopen. HeavenaDay gunt de vrouw meer tijd en focust vooral op kwaliteit.

De Thuiswinkelmarkt (online shopping) is groeiende. Met name de groep vrouwen waarop HeavenaDay.nl zich richt blijkt een voorkeur te hebben voor deze vorm van shoppen. Om aan hun wensen tegemoet te komen biedt HeavenaDay.nl uitsluitend een assortiment dat aansluit op de laatste trends van over de hele wereld.




Ingezonden persbericht