Ingezonden persbericht


Lily Allen: From Riches to Rags

Een `normaal' leven voor zangeres Lily Allen

De Britse zangeres en liedjesschrijfster Lily Allen heeft besloten tijdelijk geen tournees te doen om een van haar andere dromen te realiseren: het openen van een winkel met vintagekleding, samen met haar zus Sarah. We volgen de zussen op de voet en zien hoe Lily de zekerheid van haar succesvolle muziekcarrière verruilt voor het onzekere bestaan van een eigen zaak. Maar de opening van de winkel, Lucy In Disguise, is niet de enige verandering in het leven van Lily. In `Lily Allen: From Riches to Rags' volgen we de zangeres tijdens een moeilijk jaar in haar leven, waarin ze tijdelijk stopt met zingen om een normaal leven te leiden met haar partner Sam. Lily Allen: From Riches to Rags is vanaf dinsdag 4 oktober om 21:00 uur te zien op TLC. Lily en Sarah hebben beide geen ervaring met het opzetten van een eigen winkel en stellen daarom Jess Morris als hun brand director aan. Met 15 jaar ervaring in de mode-industrie, waarbij ze werkte voor merken als Agent Provocateur en Vivienne Westwood, wordt het de taak van Jess om hen te helpen de juiste winkel te vinden, op de juiste plek, met de juiste voorraad. De spanning tussen de zussen loopt echter hoog op als Sarah probeert financiële controle van het bedrijf te krijgen. Lily praat daarnaast openlijk over de breuk in hun relatie toen ze jonger waren en onthult hoe haar slanke figuur waar de pers over schreef in 2009 het gevolg was van een ongezonde voeding. Uiteindelijk wordt Lucy in Disguise geopend en krijgt het lovende kritieken van vrienden, familie en pers. Lily kijkt tenslotte terug op een turbulent jaar, waarbij ze openhartig praat over het jaar dat, zoals ze zelf zegt, haar fundamenteel heeft veranderd als persoon. Lily Allen: From Riches to Rags is vanaf dinsdag 4 oktober om 21:00 uur te zien op TLC. -EindeAanvullende informatie voor de redactie: TLC, het is onmogelijk om het leven van de vrouw van nu in één woord te omschrijven. Elke minuut van elke dag is weer anders. Onvermoeibaar, gevarieerd en fun... TLC is er niet alleen voor de vrouw van nu; de kwalitatieve lifesyle & non-fictie entertainmentzender is er voor elke vrouw. De programmering sluit aan bij de wensen van de moderne vrouw en omarmt alles wat het leven van haar kijkers te bieden heeft. Het maakt niet uit wat voor dag het is of in welke bui je bent...TLC biedt totaal entertainment, waar je ook nog wat aan hebt. De zender zendt elke dag om 18 uur uit op het kanaal van Animal Planet. Discovery Networks Benelux maakt deel uit van Discovery Communications, (NASDAQ: DISAD, DISBD, DISCK): 's werelds grootste nonfictie mediabedrijf, met ruim 1,5 miljard gecumuleerde abonnees in meer dan 180 landen. Discovery Networks Benelux voert acht zenders in Nederland en België, waarvan Discovery Channel, TLC en Animal Planet in Nederland overal te ontvangen zijn, en Discovery World, Discovery

Science, Discovery HD Showcase, Animal Planet HD en Investigation Discovery digitaal. In Vlaanderen is Discovery Channel analoog te ontvangen. Alle andere Discovery-kanalen, op TLC na, zijn hier digitaal te ontvangen. Internationaal voert Discovery ook diensten zoals howstuffworks.com en treehugger.com. De zenders van Discovery Networks Benelux bereiken in Nederland maandelijks ruim 10 miljoen unieke kijkers. Discovery Channel lanceerde `SPECIES: een blauwdruk van jonge mannen', de grootste studie naar de Europese man ooit. De Discovery Channel en TLC-panels bestaan uit 15.000 mensen en bevestigen Discovery Networks Benelux' rol als expert op het gebied van jonge mannen en vrouwen. Discovery Channel is te volgen op: twitter.com/discoveryned, facebook.com/discoveryNL, discovery-networks.hyves.nl en youtube.com/discoverybenelux en TLC op: facebook.com/TLCnederland, twitter.com/TLCnl, tlcnederland.hyves.nl en youtube.com/TLCnederland.




Ingezonden persbericht