Gemeente Schiedam
27 september 2011
Gemeente Schiedam cluster Dienstverlening Postbus 1501 3100 EA SCHIEDAM Stadskantoor Stadserf 1 3112 DZ SCHIEDAM T 14 010 W www.schiedam.nl
Open Huis bij Klant Contact Centrum
Verbouwd KCC zorgt voor betere dienstverlening
Alle inwoners van Schiedam zijn op dinsdag 4 oktober van 16.00 tot 18.30 uur van harte welkom tijdens het Open Huis van het Klant Contact Centrum (KCC) aan het Stadserf 1. Tijdens het Open Huis kan iedereen kennismaken met de vernieuwde en verbeterde diensten van het KCC. Om de wachttijden te verkorten en te veraangenamen worden per 4 oktober speciale afhaalbalies in gebruik genomen en komt er een speciale kinderhoek. Omdat de gemeente Schiedam duurzaamheid hoog in het vaandel heeft kunnen bezoekers zelf informatie uitprinten bij het folderprintpunt, en komt er een nieuw inzagepunt om stukken digitaal in te zien. Bovendien wordt nadat de verbouwing is afgerond volledig voldaan aan alle wettelijke eisen ten aanzien van de veiligheid, arbeidsomstandigheden, privacy en beveiliging, die sinds de ingebruikname in 1998 flink zijn aangescherpt. De afgelopen jaren heeft de gemeente Schiedam hard gewerkt aan het verbeteren van de dienstverlening. Na de lancering van de nieuwe website en de oprichting van een gemeentelijk callcenter wordt nu dus de voorzijde van het Klant Contact Centrum (KCC) geopend. Terwijl de dienstverlening aan de Schiedamse inwoners en bedrijven gewoon doorging, werd de afgelopen tijd de voorzijde van de Stadswinkel, grenzend aan het Stadserf, omgevormd tot een modern Klant Contact Centrum. Met het Klant Contact Centrum kan de gemeente haar inwoners, bedrijven en maatschappelijke organisaties nog beter van dienst te zijn.