Sanoma Uitgevers
advertising Nederland (MAN) 2011
Tweede editie mobile advertising Nederland (MAN) 2011
---
14.09.11
Op dinsdag 4 oktober 2011 organiseren IAB Nederland, Sanoma Media en
Telegraaf Media Nederland voor de tweede keer Mobile Advertising
Nederland (MAN) 2011. Na het succes van vorig jaar krijgt het event ook
dit jaar een vervolg.
Sanoma Media en Telegraaf Media Nederland besloten wederom als grote
internetexploitanten de handen ineen te slaan en vonden in Interactie
Advertising Bureau Nederland (IAB) - brancheorganisatie voor de online
advertising en interactieve marketing industrie - een uitstekende
kennispartner.
Lag in de voorgaande editie de nadruk op het opdoen van ervaring met
betrekking tot mobiel adverteren, de editie van 2011 gaat een stap
verder. Het event biedt, naast de inspirerende blik op de mondiale
mobiele ontwikkelingen van goeroe Tomi T Ahonen, vooral praktische
handvatten op het gebied van mobile advertising en de rol die het kan
vervullen in de mediastrategie. Dagvoorzitter van MAN 2011 is Joris van
Heukelom (voorzitter IAB Nederland). Drie inspirerende cases laten
vervolgens zien welke resultaten bereikt kunnen worden met de inzet van
mobile advertising en ook wordt de internationale ontwikkelingen van
mobile advertising belicht.
Alle deelnemers aan MAN 2011 ontvangen na afloop het Mobile Advertising
Handboek van IAB Nederland.
"De groei in het gebruik van mobiel internet is het afgelopen jaar
alleen maar verder toegenomen. Wij merken dat adverteerders steeds
beter de mogelijkheden van mobiel adverteren ontdekken en daarop
anticiperen. De ervaringen die wij zelf op doen, delen wij graag met
iedereen die zich bezig houdt met adverteren op zowel smartphones als
op tablets, aldus Frank Volmer, Directeur Innovatie Telegraaf Media
Nederland.
Michiel Buitelaar, COO Digital Sanoma Media: "De Nederlandse consument
bevindt zich steeds vaker op mobiele platformen, via mobiele sites of
apps. We zien het bereik echt per dag toenemen. Het wordt voor
adverteerders tijd gebruik te maken van de kansen die er liggen. Door
tijdens dit event kennis te delen hopen we die stap weer een stuk
makkelijker te maken.
Tweet
Copyright 2011 - Sanoma Media Netherlands B.V.
www.sanomamedia.nl - onderdeel Sanoma Media Netherlands groep