Cebuco

2e Mobile Advertising Nederland (MAN)

14 september 2011

Op dinsdag 4 oktober 2011 organiseren IAB Nederland, Telegraaf Media Nederland en Sanoma Media voor de tweede keer Mobile Advertising Nederland (MAN) 2011. Hét event dat je alles vertelt over de mobiel adverteren.

Lag in de voorgaande editie de nadruk op het opdoen van ervaring met betrekking tot mobiel adverteren, de editie van 2011 gaat een stap verder. Het event biedt, naast de inspirerende blik op de mondiale mobiele ontwikkelingen van goeroe Tomi T Ahonen, vooral praktische handvatten op het gebied van mobile advertising en de rol die het kan vervullen in de mediastrategie.Dagvoorzitter van MAN 2011 is Joris van Heukelom (voorzitter IAB Nederland). Drie inspirerende cases laten vervolgens zien welke resultaten bereikt kunnen worden met de inzet van mobile advertising en ook wordt de internationale ontwikkelingen van mobile advertising belicht.

Programma highlights
o Dagvoorzitter Joris van Heukelom zoekt de interactie met de zaal op over mobile advertising. Waarom moet je mobile advertising inzetten? Wanneer wel en wanneer niet?
o Drie inspirerende cases laten zien welke resultaten je kunt bereiken met mobiel adverteren.
o Een kenner op het gebied van mobile marketing neemt je mee in de internationale wereld van mobile advertising.
o Voor alle deelnemers het Mobile Advertising Handboek van IAB.

Interesse? Stuur een mail met je naam, functie, bedrijf en mobiele nummer naar info@mobileadvertisingnederland.nl.

De toegang is gratis. Locatie: Het Machinegebouw in de Westergasfabriek in Amsterdam.

*