Cebuco
2e Mobile Advertising Nederland (MAN)
14 september 2011
Op dinsdag 4 oktober 2011 organiseren IAB Nederland, Telegraaf Media
Nederland en Sanoma Media voor de tweede keer Mobile Advertising
Nederland (MAN) 2011. Hét event dat je alles vertelt over de mobiel
adverteren.
Lag in de voorgaande editie de nadruk op het opdoen van ervaring met
betrekking tot mobiel adverteren, de editie van 2011 gaat een stap
verder. Het event biedt, naast de inspirerende blik op de mondiale
mobiele ontwikkelingen van goeroe Tomi T Ahonen, vooral praktische
handvatten op het gebied van mobile advertising en de rol die het kan
vervullen in de mediastrategie.Dagvoorzitter van MAN 2011 is Joris van
Heukelom (voorzitter IAB Nederland). Drie inspirerende cases laten
vervolgens zien welke resultaten bereikt kunnen worden met de inzet van
mobile advertising en ook wordt de internationale ontwikkelingen van
mobile advertising belicht.
Programma highlights
o Dagvoorzitter Joris van Heukelom zoekt de interactie met de zaal op
over mobile advertising. Waarom moet je mobile advertising inzetten?
Wanneer wel en wanneer niet?
o Drie inspirerende cases laten zien welke resultaten je kunt bereiken
met mobiel adverteren.
o Een kenner op het gebied van mobile marketing neemt je mee in de
internationale wereld van mobile advertising.
o Voor alle deelnemers het Mobile Advertising Handboek van IAB.
Interesse? Stuur een mail met je naam, functie, bedrijf en mobiele
nummer naar info@mobileadvertisingnederland.nl.
De toegang is gratis. Locatie: Het Machinegebouw in de Westergasfabriek
in Amsterdam.
*