Reisorganisatie 333TRAVEL boekt succes via Facebook

Veel belangstelling voor actie met niet eerder vertoonde hoofdprijs

Amsterdam, 28 september 2011 - Reisorganisatie 333TRAVEL, specialist in individuele reizen naar Azië, timmert aan de weg op Facebook. Ter ere van haar tienjarige bestaan lanceerde 333TRAVEL onlangs de actie 'Vind de like in de kast', waarbij deelnemers kans maken op tien jaar lang gratis vakanties naar Azië. De pagina werd inmiddels door ruim 6.000 personen 'geliked'.

Deelnemers maken kans op de hoofdprijs door op de Facebookpagina van 333TRAVEL zo snel mogelijk het welbekende 'like'

pictogram te vinden in een kast gevuld met Aziatische souvenirs. Gedurende zes achtereenvolgende weken verschijnt wekelijks een nieuwe kast op de actiepagina. Deelnemers krijgen twee pogingen per kast. De actie, die op persoonlijke en originele wijze zal worden afgesloten, loopt tot 17 oktober.

Jeroen Ruisch, online marketeer van 333TRAVEL, zegt: "Als online reisaanbieder besteden wij veel aandacht aan social media. Via Twitter en Facebook delen wij onze kennis en passie over reizen naar Azië. Deze bijzondere actie moet onze Facebookpagina onder de aandacht brengen bij Azië-liefhebbers en andere geïnteresseerden, wij hebben dan ook gekozen voor een niet eerder vertoonde hoofdprijs. Uit de vele reacties en 'likes' blijkt dat het enthousiasme omtrent de actie groot is."

De uiteindelijke winnaar ontvangt een uitnodiging voor een bezoek aan 333TRAVEL, waar een uitgebreide kennismaking met de reisorganisatie plaatsvindt en de prijs zal worden uitgereikt.

Heel Azië

De afgelopen tien jaar verlegde 333TRAVEL haar focus van enkel Thailand naar heel Azië. In een veelbewogen markt wist de reisorganisatie te groeien, door zich te specialiseren in online samen te stellen reizen naar Azië. 333TRAVEL vernieuwde haar portfolio met individuele rondreizen en exotische strandvakanties naar onder meer Bali, Thailand, Maleisië, Vietnam en de Malediven.


Noot voor redacties

Einde persbericht. Noot voor de redactie (

Maussen PR