Sanoma Uitgevers
Challenge bekend
Checkwish winnaar Sanoma Media App Challenge
---
14.09.11
Tijdens de finale van de Sanoma Media App Challenge is het app idee
Checkwish van Keyhe Delsink als winnend idee gekozen. Checkwish is een
app waarmee je je wensen deelt en laat uitkomen, om zo het beste uit
het leven te halen. Ook kun je als gebruiker een actieve rol vervullen
in het laten uitkomen van wensen van anderen.
Winnaar Sanoma Media App Challenge Keyhe Delsink: Mijn levenswens is om
mensen te inspireren door middel van communicatie. Mooie dingen maken
en daarmee mensen prikkelen. Dat doe ik in het dagelijks leven als art
director bij Woedend! en met het bedenken van deze app. Ik had het idee
al een jaar en heb het langzaam steeds meer uitgewerkt.
Ik ben blij dat ik nu door de App Challenge de kans krijg om dit idee
verder te brengen.
Herman Kienhuis, juryvoorzitter App Challenge: De inzending sprong er
meteen uit vanwege de passie waarmee het idee was uitgewerkt. Dit werd
vandaag door de presentatie nog eens extra duidelijk. Het is een zeer
positief en functioneel idee. Daarnaast was de visuele uitwerking zeer
uitgebreid en inspirerend. We gaan snel kijken of we dit idee met Keyhe
kunnen realiseren.
Keyhe en Herman
De andere gepresenteerde ideeën waren zeer uiteenlopend en van hoge
kwaliteit. Zo was er een app waarmee je zelf lessen kan samenstellen,
een meditatietrainer, een app waarmee je als ouder thuis de op dat
moment werkende ouder op de hoogte kan houden van de stappen van het
kind, een app waarmee je verse producten bij je in de buurt kan
lokaliseren en een game waar kinderen niet alleen veel plezier aan
hebben maar ook verkeersregels mee leren.
Tweet