De Telegraaf Lanceert Voetbal App
Persbericht van Telegraaf Media Nederland
De Telegraaf lanceert vandaag haar gratis iPhone app waarmee
voetballiefhebbers altijd en overal toegang krijgen tot alle
belangrijkste voetbalcompetities ter wereld. De redactie van Telesport
(de sportredactie van De Telegraaf) zet hiermee opnieuw een stap in het
ontwikkelen van een hoogwaardige nieuwsvoorziening.
De app is vanaf vandaag beschikbaar voor iPhone en te downloaden in de
appstore. Android gebruikers kunnen vanaf 14 september de app gratis
downloaden in de Market.
De Telesport Voetbal App is een gebruiksvriendelijke applicatie met een
uitgebreide mix van het laatste nieuws, live verslag en uitgebreide
statistieken van meer dan 60 competities. De app is volledig naar
persoonlijke voorkeur in te stellen. Met alerts op club- en
competitieniveau wordt de gebruiker continu op de hoogte gehouden van
de laatste ontwikkelingen.
Chef/coördinator Telesport.nl Twan Bovée. "De Telesport Voetbal App
bedient onze lezers op hun wenken. Dankzij de persoonlijk in te stellen
alerts zijn alle sportliefhebbers overal op de hoogte van het laatste
nieuws van hun favoriete club of competitie. Of je nu thuis zit,
onderweg bent, tijdens het werk, in de kroeg met vrienden of op
vakantie met het gezin, je mist geen seconde van de voetbalwereld.
Vooral de gedetailleerde statistieken, met de opstellingen en
uitgebreide karakteristieken, geven het volgen van voetbal een extra
dimensie. Telesport is altijd en overal dé bron."
De Telesport Voetbal App werd net zoals de Telesport Tour App
ontwikkeld door Releaze. Maarten Mulder, Partner bij Releaze: "De
Telegraaf verwent haar lezers wederom met het aanbieden van deze
hoogwaardige voetbal app met live scores vanuit de hele wereld en
gepersonaliseerd nieuws. De combinatie van actuele content, intuïtieve
features en live sportdata bepaalt het succes van de app. Wij hebben
deze App samen met de Telegraaf ontwikkeld met als doel dat iedere
echte voetballiefhebber met een Smartphone deze app altijd als eerste
raadpleegt. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. We zullen er dus
voor zorgen dat de Voetbal App te allen tijde toonaangevend blijft, net
zoals haar content"
Over De Telegraaf
De Telegraaf is één van de meest prominente en toonaangevende
nieuwsmerken van Nederland met een unieke formule gebaseerd op de
redactionele pijlers binnen- en buitenlands nieuws, sport, finance en
entertainment. De Telegraaf brengt 24 uur per dag het laatste nieuws in
print en digitale media. Dagblad De Telegraaf is de grootste en meest
gelezen krant van Nederland met een gemiddeld dagelijks bereik van ruim
2,1 miljoen Nederlanders (Bron: NOM Print Monitor 2010-I/2010-II). In
het weekend verschijnt bij de krant het gratis full colour magazine
VROUW. Telegraaf.nl is met 293 miljoen pageviews en 3,5 miljoen unieke
bezoekers per maand (bron: STIR april 2011) één van de grootste nieuws
sites van Nederland. DeTelegraaf HD iPad telt inmiddels 174.000
downloads. De mobiele site is in populariteit toegenomen en heeft per
maand 680.000 unieke bezoekers en 49 miljoen pageviews. De Telegraaf
heeft mobiele applicaties voor iPhone, Android, BlackBerry, Java en
Windows. De Telegraaf is onderdeel van Telegraaf Media Nederland.
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep)
en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis
dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert
Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een
belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook
heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van
(video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete
mediahuis van Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar
zijn voor consument en adverteerder.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
*
Links:
http://www.telesport.nl
Noot voor redacties
Telegraaf Media Nederland
Noot aan de reda
ctie (
Razende Robot Reporter