Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
ORtificaat voor SNT
Medezeggenschap doet er echt toe!
vrijdag 02 september 2011
Zoetermeer, 2 september 2011. Contact center specialist SNT heeft op 1
september een nieuw ORtificaat ontvangen. Op het congres met als titel
"Nieuwe dienstregeling medezeggenschap" georganiseerd door Delphior,
ontving de Ondernemingsraad van SNT het prestigieuze keurmerk uit
handen van Mr. René van Elferen, bestuurslid van de Stichting
ORtificaat en Thea van Montfoort van Delphior.
"Medezeggenschap is binnen SNT heel belangrijk. Wij staan open voor de
mening van alle actoren binnen ons bedrijf, niet alleen die van de
aandeelhouders of het management", licht Jac Vermeer, Algemeen
Directeur en bestuurder van de Ondernemingsraad toe. "Dat we wederom
cum laude slagen voor dit keurmerk bewijst dat we echt naar elkaar
luisteren en samen bouwen aan een mooi en gezond bedrijf." Max Patijn,
voorzitter van de Ondernemingsraad vult aan, "SNT is een bedrijf waarin
geluisterd wordt naar de medewerkers, voor verbetering van de
dienstverlening aan onze opdrachtgevers en hun klanten, maar natuurlijk
ook ter verbetering van het werken bij SNT zelf. Ik ben blij dat wij
als Ondernemingsraad hier een belangrijke bijdrage aan kunnen leveren."
Het ORtificaat is een keurmerk voor organisaties die erin zijn geslaagd
medezeggenschap vorm en inhoud te geven. Het betreft hier niet alleen
het voldoen aan een aantal criteria, er moeten ook continu
verbeteracties uitgevoerd worden. Delphior heeft op 1 september het
congres "Nieuwe dienstregeling medezeggenschap" geïnitieerd, juist om
die beweging in medezeggenschap te onderstrepen. Speciaal voor dit
congres reed een trein van Den Haag Centraal Station, via Zoetermeer,
Utrecht en Zwolle naar Apeldoorn waar dit congres plaatsvond. In
Zoetermeer stapte de Ondernemingsraad van SNT in de trein, waar zij met
politici, ambtelijke secretarissen, OR leden van andere organisaties en
andere geïnteresseerden in medezeggenschap discussieerden over de
toekomst van medezeggenschap.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland, België en Suriname voor klanten in
diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.