Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie start bedrijf: Van het Werven
Persbericht van Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
Rotterdam, 2 september 2011
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie start nieuw bedrijf
Van het Werven, eerste interim specialist op gebied van
arbeidsmarktcommunicatie
Na een stille startfase, zag "Van het Werven
Arbeidsmarktcommunicatieprofessionals" op 1 september 2011 officieel
haar levenslicht. Van het Werven is een geheel nieuw initiatief van De
Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Zij is de eerste volledig
gespecialiseerde organisatie, die op project- of interimbasis
ondersteuning biedt bij personeelswerving en employer branding.
Daarnaast biedt Van het Werven een exclusief trainingsprogramma aan
professionals die beter willen worden in hun vak.
Nieuwe bedrijf voor de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie
De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie is in 2006 opgericht en heeft
als doel dat zij hun kennis en ervaring delen met vakgenoten om zo het
vakgebied arbeidsmarktcommunicatie en werving naar een hoger niveau te
tillen. Sinds 2006 hebben zij achtereenvolgens het vakblad Werf&
opgezet, het toonaangevende vakevent De Wereld Werft Door, Werf&media
(uitgeverij) en nu "Van het Werven".
Anno 2011 is de Academie de grootste opleider in Nederland op het
gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met jaarlijks meer dan 50
opleidingen en trainingen en tientallen inhouse opleidingen hebben
duizenden professionals op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie,
HRM, recruitment en communicatie kennisgemaakt met het vakgebied.
Meer vraag naar interim specialisten op gebied van werving
Eind 2010 kregen wij veel vragen of wij nog mensen kenden die interim
klussen wilden doen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Hierin
verwezen we altijd naar mensen die bij ons de opleidingen hadden
gevolgd. Zo ontstond het idee voor "Van het Werven" aldus Geert-Jan
Waasdorp. Van het Werven is volledig gespecialiseerd in het invullen
van de vraag naar interim arbeidsmarktcommunicatieprofessionals. De
specialisten van Van het Werven behoren tot de beste in het vakgebied.
Opdrachtgevers kunnen bij Van het Werven terecht voor interimopdrachten
waarbij gedacht kan worden aan vervanging van de recruitmentmanager
tijdens een zwangerschap of een sabbatical. Er is echter ook de
mogelijkheid om op projectbasis delen uit het wervingsproces uit te
besteden. Hierbij wordt tegen een vast bedrag een vooraf te bepalen
resultaat afgesproken. Binnen het interimwerk voor
arbeidsmarktcommunicatie is deze dienstverlening nieuw.
Ontwikkelen van het vakgebied
Door aan arbeidsmarktprofessionals een exclusief programma, met
nationale en internationale specialisten als trainer aan te bieden,
maakt ook Van het Werven de ambitie om het vak van
arbeidsmarktcommunicatie en werving naar een hoger niveau te tillen
waar. Het ontwikkelen van het vak is een terugkerende ambitie die
aandeelhouders van Intelligence Group en Nr29 bij alle
bedrijfsactiviteiten laten zien.
*
Links:
http://www.vanhetwerven.nl
Razende Robot Reporter