Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie start bedrijf: Van het Werven

Persbericht van Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie

Rotterdam, 2 september 2011

Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie start nieuw bedrijf Van het Werven, eerste interim specialist op gebied van arbeidsmarktcommunicatie

Na een stille startfase, zag "Van het Werven
Arbeidsmarktcommunicatieprofessionals" op 1 september 2011 officieel haar levenslicht. Van het Werven is een geheel nieuw initiatief van De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie. Zij is de eerste volledig gespecialiseerde organisatie, die op project- of interimbasis ondersteuning biedt bij personeelswerving en employer branding. Daarnaast biedt Van het Werven een exclusief trainingsprogramma aan professionals die beter willen worden in hun vak.

Nieuwe bedrijf voor de Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie De Academie voor Arbeidsmarktcommunicatie is in 2006 opgericht en heeft als doel dat zij hun kennis en ervaring delen met vakgenoten om zo het vakgebied arbeidsmarktcommunicatie en werving naar een hoger niveau te tillen. Sinds 2006 hebben zij achtereenvolgens het vakblad Werf& opgezet, het toonaangevende vakevent De Wereld Werft Door, Werf&media (uitgeverij) en nu "Van het Werven".
Anno 2011 is de Academie de grootste opleider in Nederland op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Met jaarlijks meer dan 50 opleidingen en trainingen en tientallen inhouse opleidingen hebben duizenden professionals op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie, HRM, recruitment en communicatie kennisgemaakt met het vakgebied.

Meer vraag naar interim specialisten op gebied van werving Eind 2010 kregen wij veel vragen of wij nog mensen kenden die interim klussen wilden doen op het gebied van arbeidsmarktcommunicatie. Hierin verwezen we altijd naar mensen die bij ons de opleidingen hadden gevolgd. Zo ontstond het idee voor "Van het Werven" aldus Geert-Jan Waasdorp. Van het Werven is volledig gespecialiseerd in het invullen van de vraag naar interim arbeidsmarktcommunicatieprofessionals. De specialisten van Van het Werven behoren tot de beste in het vakgebied. Opdrachtgevers kunnen bij Van het Werven terecht voor interimopdrachten waarbij gedacht kan worden aan vervanging van de recruitmentmanager tijdens een zwangerschap of een sabbatical. Er is echter ook de mogelijkheid om op projectbasis delen uit het wervingsproces uit te besteden. Hierbij wordt tegen een vast bedrag een vooraf te bepalen resultaat afgesproken. Binnen het interimwerk voor arbeidsmarktcommunicatie is deze dienstverlening nieuw.

Ontwikkelen van het vakgebied
Door aan arbeidsmarktprofessionals een exclusief programma, met nationale en internationale specialisten als trainer aan te bieden, maakt ook Van het Werven de ambitie om het vak van arbeidsmarktcommunicatie en werving naar een hoger niveau te tillen waar. Het ontwikkelen van het vak is een terugkerende ambitie die aandeelhouders van Intelligence Group en Nr29 bij alle bedrijfsactiviteiten laten zien.

*

Links:
http://www.vanhetwerven.nl



Razende Robot Reporter