FloraHolland


Eén balie bij Kopersservicepunt Aalsmeer voor verbeterde service

AALSMEER (25 augstus 2011) - Vanaf 5 september 2011 kunnen kopers op Aalsmeer bij het Kopersservicepunt (KSP) met herkeuropdrachten terecht bij een centrale balie in het kantoor op locatie 023. Met het realiseren van één aanspreekpunt verbetert het KSP de dienstverlening. Het centrale aanspreekpunt zorgt voor meer overzicht en een snellere en efficiëntere service.

Werkwijze
Er zijn enkele veranderingen in de werkwijze als gevolg van de nieuwe balie:

- Uw eerste aanspreekpunt is de baliemedewerker. U gaat dus niet langer direct naar de klachten-afhandelaar.

- Uw contactgegevens worden bij de inname van de klacht genoteerd. Zo kan het KSP u achteraf informeren mocht een klacht onverhoopt onterecht blijken.

- Per 1 september 2011 verstrekt het KSP geen transactieoverzichten meer. Vanaf dat moment kunt u voor al uw overzichten terecht bij de transactiezuilen bij de klokken.

Ook ú kunt helpen!
Met een centrale balie voor de afdeling Klantenservice van het KSP kan FloraHolland Aalsmeer inkopers nog beter van dienst zijn. Ook ú kunt daar een bijdrage aan leveren! Bijvoorbeeld door uw formulieren zo zorgvuldig en volledig mogelijk in te vullen in de kopersbox. Dit versnelt het proces. Formulieren worden afgetekend door de baliemedewerker waarna u zoals gebruikelijk een inleverbewijs meekrijgt.

Meer weten?
Heeft u vragen over de nieuwe balie of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met Ron Broekhof (groepsleider) via T 0297-394211 of E ronbroekhof@floraholland.nl.