Ingezonden persbericht


Persbericht
Katja Römer-Schuurman in Flair Mama

'Ik vind het moeilijk als iets me niet lukt. Sammie heeft dat ook'

Hoofddorp, 22 augustus 2011 - Man Thijs en dochtertje Sammie (1) hebben Katja Römer-Schuurman meer rust gegeven. In de nieuwe Flair Mama vertelt ze openhartig over haar leven nu en over Sammie. Die duidelijk trekjes van haar moeder heeft.

'Een paar jaar geleden denderde ik maar door,' vertelt Katja. 'Spelen, presenteren, reizen. Tot ik zo ziek werd dat ik al moest overgeven van een glas water. Nu zal me dat niet meer gebeuren. Ik ben beter geworden in het luisteren naar mijn lichaam. Thijs helpt me hierbij, hij maant me soms tot stilstand.'

De opvoeding van Sammie
Katja: 'We proberen het echt samen te doen. Dat wanneer de één werkt, de ander bij Sammie is en andersom. Ik probeer de drie R's - rust, reinheid en regelmaat - in acht te nemen. We zorgen bijvoorbeeld dat ze tussen zeven en acht in bed ligt. Anders is ze van slag.'

Haar grote geluk
Katja: 'Sammie is een ongelooflijk leuk, lief meisje. Ze is altijd vrolijk. Het begint al 's ochtends, als ik haar uit haar bedje haal en ze breeduit naar me lacht. Dan smelt ik.' Lijkt ze op Katja? In één ding in ieder geval wel. 'Ik vind het moeilijk als iets me niet lukt. Sammie heeft dat ook.'

Ook in Flair Mama

* Columns van Tim Akkerman en Sophie de Buisonjé
* Moederintuïtie: vertrouw jij erop? ('Ja', zegt maar liefst 83,4%)
* Opvoeden met humor, het werkt!

* Happy patchwork family

* En nog veel meer interviews, mode, tips en aangrijpende verhalen

De glossy Flair Mama ligt vanaf 23 augustus in de winkel ligt. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, customer media, televisiezenders, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sinds 29 juli 2011 is Sanoma (67%) eigenaar van SBS Nederland, samen met partner Talpa (33%).

Het portfolio van Sanoma Media bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, Net5, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl, SBS 6, Startpagina.nl en Veronica magazine.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Met de toevoeging televisie kan nog meer worden ingespeeld op de multimediale behoefte van de consument en de adverteerder. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht