Transparantie bij badkamer- en keukenspeciaalzaken


De prijs van een keuken of badkamer is voor de consument niet vergelijkbaar

Eindhoven, 20110629 -- Nog steeds wordt de consument bij de aankoop van een keuken of badkamer onaangenaam verrast door de prijs die op het allerlaatste moment door de speciaalzaak op tafel wordt gelegd. De showroom bevat slechts enkele afzonderlijke aanbiedingen. Keuken- en badkamerspeciaalzaken blijven het spel van hun ondoorgrondelijkheid doorvoeren. De consument ervaart deze handelswijze als zeer onprettig.

Shoppen loont
Shoppen bij de verschillende aanbieders is het enige wapen om de onderhandelingspositie te verbeteren. Inmiddels bezoekt de gemiddelde consument 5 verschillende speciaalzaken. Althans de consument denkt zich bij verschillende speciaalzaken te oriënteren. Vaak zijn het onder een andere vlag acterende, wel bij dezelfde organisatie behorende, aanbieders, die zelfs offerte informatie achter de schermen met elkaar uitwisselen. In de meeste gevallen wordt de geïnvesteerde tijd in de verschillende showrooms en de reiskosten rijkelijk beloond, want het voordeel wat te halen valt is duizenden euro’s.

Het gevaar
Zodra de marge onder druk komt te staan gaan materiaalsoorten een rol spelen. Het ontbreekt de consument aan vakkennis, productinformatie en men kan niet direct zien wat wordt aangeboden. Hierdoor is vergelijking voor de consument onmogelijk. Het blijft een ongelijke strijd, in een niet transparante woonwereld. Zonder dat men het beseft worden er appels met peren vergeleken.

Gratis hulp bij onafhankelijke eerlijke vergelijking
Vanaf 30 juni 2011 heeft de consument de mogelijkheid om door de vakkundige specialisten van Go Cheaper.nl (www.gocheaper.nl) een gratis online vergelijking te laten uitvoeren. Simpel door de offerte en tekeningen op de website te plaatsen, wordt de geanonimiseerde offerte, in een beveiligd platform, onder honderden verschillende onafhankelijke speciaalzaken, binnen 72 uur, online geveild. De speciaalzaak is contractueel verplicht met gelijke of vergelijkbare materiaalsoorten te werken in geval van een private label. Na 72 uur hoort de consument of een goedkopere aanbieding, conform de gevraagde specificatie, binnen de gewenste afstand, is gevonden en kan beslissen om de aanbieding te willen ontvangen. Daarna worden partijen aan elkaar bekend gemaakt. De specialisten van Go Cheaper.nl hebben jarenlange ervaring en weten absoluut hoe de markt in elkaar steekt. Go Cheaper.nl zorgt absoluut voor de goedkoopste gelijkwaardige aanbieding en betaalt iedere klant ter introductie €25 op zijn bankrekening cadeau. De consument hoeft niet te onderhandelen, bespaart tijd en reiskosten en kan met een gerust hart afreizen naar de speciaalzaak om zijn keuken of badkamer te gaan kopen.

Missie Go Cheaper.nl
De doelstelling van Go Cheaper.nl is om op onafhankelijke wijze de consument binnen 72 uur na verwerking een vergelijkbare offerte aan te bieden voor de laagst mogelijke prijs, waardoor doelgerichter wordt gehandeld en men weet wat er minimaal betaald moet worden voor de ideale keuken of badkamer. Hierdoor komt men niet meer voor verrassingen te staan en kan men zelfverzekerder handelen.

www.gocheaper.nl