Persbericht
SEXTREND 2011: DE BIOSEXUEEL
Hoofddorp, 30 juni 2011 - Viva belicht deze week de nieuwste sextrend: ecosex! Dag synthetische lingerie, welkom biologisch glijmiddel.
Er is steeds meer aandacht voor wat je in je lijf stopt. Dus waarom niet op sexgebied? Viva somt op: vibrators op zonne-energie, sexspeeltje van rubber met een goed keurmerk en ecologische varianten van de pil. Het is slechts een kleine greep uit het enorme groene ero-aanbod.
Milieubewust
Het is geen commerciële trend, maar lift mee op de maatschappelijke verantwoording die mensen voelen voor zichzelf en de wereld. Er is zelfs een milieuorganisatie waar mensen publieke sex hebben om aandacht op het regenwoud te vestigen:
Gratis gigolo
Wekelijks vertelt gigolo/columnist Ramon in Viva aan journaliste Nathalie de Graaf over zijn avonturen. Hopelijk rijdt hij in een elektrische auto naar zijn date. Want deze week kun je een ontmoeting (met happy ending) met deze populaire hotshot winnen!
Viva ligt op vrijdag 1 juli in de winkel.
Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.
Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.
Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op
Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.
Volg ons op Twitter:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (