Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Unamic/HCN organiseert Customer Contact Haringparty
donderdag 16 juni 2011
Een traditie is geboren. Op donderdag 30 juni organiseert Unamic/HCN
voor de tweede maal de Customer Contact Haringparty. Het evenement is
voor iedereen uit de contactcenter branche toegankelijk. Klanten,
prospects, branchegenoten en leveranciers ontmoeten elkaar in een
ongedwongen sfeer onder het genot van een hapje, drankje en natuurlijk
'Hollandse Nieuwe'.
Simon Verzijl, algemeen directeur Unamic/HCN, A Xerox Company: "De
Customer Contact Haringparty lijkt, met deze tweede editie, een mooie
nieuwe traditie te gaan worden. Deze keer is het daarnaast voor
relaties en collega's een mooie gelegenheid om in informele, gezellige
sfeer afscheid te nemen van Jeroen Ten Haave en Micha Willemse als
voormalig directeuren."
Ook naar de Customer Contact Haringparty? U kunt zich inschrijven via
www.unamic.com/haringparty.
Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is de grootste facilitaire dienstverlener in de Benelux voor
het uitbesteden van klantcontactprocessen. Met meer dan 2.500
medewerkers en 14 vestigingen in Nederland, België, Suriname en Turkije
legt, onderhoudt, managed en verbetert Unamic/HCN het klantcontact met
de eindgebruikers van haar opdrachtgevers. Unamic/HCN is onderdeel van
ACS, a Xerox Company. Via ACS is Xerox in staat uitgebreide business
process outsourcing en IT-outsourcing diensten, inclusief data
processing, HR benefits management, financiële ondersteuning en
customer relationship management services voor commerciële en
overheidsorganisaties wereldwijd te bieden. Xerox Corporation is met
133.000 mensen actief in meer dan 160 landen.