Ingezonden persbericht


Persbericht

Het tweede Flow vakantieboek is er!

Hoofddorp, 29 juni 2011 - Een vakantieboek net als vroeger, maar dan voor volwassenen, vol doedingen, lekkere verhalen, mooie ideeën en inzichten, stickers, uitklapposters, opschrijfboekjes en nog meer. Vorig jaar was het een succes, dus dit jaar is het er weer: het Flow vakantieboek.

Weet je nog dat gevoel van vroeger? Op de achterbank van de auto, voor vertrek naar Texel of Frankrijk? Daar kwam hij ineens, uit de tas van moeder: het vakantieboek! Gegarandeerd heel veel uur lol in de auto of op de camping. Uren kon je erin lezen, knippen, kleuren en meer. Flow, het blad dat drukke vrouwen een andere kijk geeft op hun overvolle bestaan, wil graag dat gevoel weer oproepen en maakt daarom voor de tweede keer het Flow vakantieboek voor volwassenen.

Met luister-cd
Het Flow vakantieboek is superdik (218 pagina's) en zit vol met onder andere een one-line-a-day-vakantie-dagboekje, tekenposter, stickers, de good old fotoromanstrip, ansichtkaarten en briefpapier om naar huis te schrijven, yogaoefeningen voor op de camping, een vouwkoffertje voor souvenirs, een doeboekje voor kinderen, inzichten en inspiratie, een lekker lang leesverhaal en nog veel meer. Bovendien ook nog met een lekkere luister-cd.

Het Flow vakantieboek is van de makers van Flow, een tijdschrift vol nuchtere en praktische oplossingen voor vrouwen met een druk (maar leuk!) bestaan. Vorig jaar werden er ruim 34.000 van verkocht. Het Flow vakantieboek 2011 ligt op 29 juni in bekende tijdschriftwinkels en supermarkten en kost ¤ 14,95. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomamediaNL


Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (

Ingezonden persbericht