Call2 implementeert nieuwe branding
`It Takes Two`
ZOETERMEER, 20110628 -- Call2 heeft haar rebranded merkidentiteit in gebruik genomen, waarin het thema `It Takes Two` centraal staat. "Hiermee willen we uitdragen dat samenwerking aan de basis staat van ieder succes. Immers: twee zien meer, horen meer en bereiken meer", aldus Wouter Ouweneel, directeur bij Call2.
"De nieuwe branding versterkt onze identiteit en maakt onze ambities duidelijker zichtbaar naar de zakelijke markt, eigen medewerkers en leveranciers. De strakke en professionele uitstraling past bij onze drive om uit te groeien tot dé specialist in ICT beheer met een breed pallet aan ICT diensten".
Naast support en beheer heeft Call2 de afgelopen jaren haar dienstverlening uitgebreid op het gebied van applicatie management (packagen en testen van applicaties), advies en trainingen. "Een logische stap vindt Marco Ebbers, directeur bij Call2. "We zien steeds vaker dat Call2 naast een rol in de uitvoering ook wordt gevraagd om advies over beheervraagstukken uit te brengen. Het rebranden van ons merk past dan ook in het licht van deze ontwikkelingen".
De rebranding is in samenwerking met het Rotterdamse marketingcommunicatiebureau NoSuchCompany tot stand gekomen.
Over Call2
Call2 richt zich op het ondersteunen, migreren en beheren van ICT infrastructuren. Al meer dan 10 jaar zijn wij bezig om organisaties te helpen de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Dit doen wij door het detacheren specialisten op het gebied van ICT-beheer. Onze aandachtsgebieden zijn infrastructuur management, applicatie management, servicedesk management en het verzorgen van trainingen.