Mediastaffing: nieuwe dienstverlener voor payrolling in de media
Onderscheidend door kennis van mediabranche in combinatie met scherpe prijsstelling
HILVERSUM, 20110628 -- Mediastaffing is een nieuwe en professionele dienstverlener voor payrolling in de media. Voortgekomen uit Mediastages, beschikt Mediastaffing over een breed netwerk van mediabedrijven, mediaopleiders en (oud)stagiairs. “Vanuit onze professionele achtergrond en de jarenlange ervaring van Mediastages spelen we in op de behoefte aan flexibel personeel binnen de media”, aldus hoofd Mediastaffing, Jannerieke Hommenga. De nieuwe organisatie onderscheidt zich door kennis van de mediabranche te combineren met een scherpe prijsstelling. “Belangrijk is onze betrokkenheid bij zowel de opdrachtgever als de werknemer. We bieden dan ook alleen services aan opdrachtgevers waarbij goed werkgeverschap voorop staat.”
Naast payrolling ook gratis werving
Door de inzet van een breed netwerk is Mediastaffing in staat meerwaarde te creëren voor haar klanten. Naast payrolling biedt Mediastaffing op verzoek gratis hulp bij werving. Vanuit onze achtergrond wil Mediastaffing er graag voor zorgen dat afgestudeerden een plek op de arbeidsmarkt krijgen. Bij de werving kunnen wij onder andere oud stagiairs uit onze kweekvijver aanspreken. Dit zijn jonge mensen met veelal mediagerelateerde afstudeer profielen.”
Een voorbeeld van de filosofie van Mediastaffing is de bijdrage die wordt geleverd aan het het ‘Jonge Honden Project’ van de Nationale Postcode Loterij (NPCL). In het Conceptlab van de NPCL krijgen jonge afgestudeerden de kans om onder begeleiding van de ‘oude rotten’ in het vak degelijke werkervaring op te doen op het specialistische vakgebied van direct marketing.
Mediastaffing en kwaliteitskeurmerk
Mediastaffing beschikt over het kwaliteitskeurmerk van de Stichting Normering Arbeid (SNA) en heeft zich onlangs aangesloten bij de Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU). “Wij hebben er bewust voor gekozen om ons aan te sluiten bij de grootste branchevereniging voor uitzendorganisaties. Daarmee garanderen wij voor onze werknemers een goede solide CAO en voor onze klanten de kwaliteit die hoort bij het ABU lidmaatschap. Dit zorgt ervoor dat we onze missie ‘Payrolling met aandacht en betrokkenheid’ ook daadwerkelijk waar kunnen maken”, aldus Jannerieke Hommenga.
Ga voor nadere informatie over Mediastaffing naar www.mediastaffing.nl
Over Mediastaffing
Mediastaffing is een professionele dienstverlener voor payrolling in de media. De organisatie komt voort uit Mediastages, hét stagebureau in de media dat zijn sporen verdiend heeft met het werven en verlonen van stagiairs. Hierdoor beschikt Mediastaffing over een groot netwerk van mediabedrijven, mediaopleiders en (oud)stagiairs. De medewerkers van Mediastaffing kennen vanuit hun professionele achtergrond de behoefte aan inzet van flexibel personeel binnen de Media. Mediastaffing is lid van de grootste branchevereniging voor uitzendorganisaties: Algemene Bond Uitzendondernemingen (ABU) en beschikt tevens over het Stichting Normering Arbeid (SNA) keurmerk waarmee zij voldoet aan de NEN4400 norm. Voor meer informatie: www.mediastaffing.nl