Ingezonden persbericht


Persbericht

Trinicom stelt Mark Janssen aan als accountmanager

Wilp, 28 juni 2011 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft een nieuwe accountmanager toegevoegd aan het team. Mark Janssen zal zijn expertise inzetten om Trinicom-klanten te helpen hun doelstellingen met T5 te realiseren. Hij begeleidt klanten bij de keuze voor de kanalen die het meest geschikt zijn binnen hun organisatie. Bovendien adviseert hij over een optimale inzet van T5.

Mark Janssen (40) deed veel werkervaring op bij verschillende bedrijven in de callcenterbranche, waaronder Call-IT en Sitel. Bij zijn laatste werkgever, Teleperformance, was hij als Operations Manager Benelux eindverantwoordelijk voor de operationele en financiële resultaten van twaalf nationale en internationale projecten. Janssen monitorde de tevredenheid van zowel de klant als de eindgebruiker en bracht op basis van zijn bevindingen advies uit ter verbetering.

Janssen: "In mijn tijd bij de diverse callcentra heb ik voor veel verschillende opdrachtgevers in binnen- en buitenland mogen werken. Zo heb ik met eigen ogen bij diverse bedrijven kunnen zien hoe zij met klantcontactsoftware werken. Nu ik de kans kreeg deze ervaring op een andere manier in te zetten, heb ik die met beide handen aangegrepen. Ik ga enthousiast aan de slag om de klanten van Trinicom te adviseren bij het optimaal inzetten van T5."

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "Door zijn brede ervaring in de callcenterbranche weet Mark als geen ander hoe het werken met een klantcontactsysteem in de praktijk gaat. Met die kennis kan hij zich goed verplaatsen in onze klanten. Wij beschouwen Mark dan ook als een zeer waardevolle toevoeging aan ons team van accountmanagers."

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl.

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5(TM)), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.