Ingezonden persbericht


Mime-Version: 1.0

Message-Id:

*PERSBERICHT*

Wouter Blok - Easytobook, e-mail man 2011

Amsterdam, 23 juni 2011 - Ruim over de 100 aanwezigen, de e-mail m|v van 2011: Wouter Blok van Easytobook.com. Wouter Theijsmeijer van Ematters had de hottest e-mail case 2011 en het afscheid van het bestuur van de e-mail associatie. Dat gebeurde allemaal op het 3e Sexy E-mail Event op dinsdag 21 juni 2011 in Amsterdam, georganiseerd door de DDMA en de e-mail associatie.

Michael Straathof, voorzitter e-mail associatie: 'Het Sexy E-mail Event vindt alweer voor de derde keer plaats. E-mail in Nederland groeit enorm en met dit vernieuwende, inspirerende concept ondersteunen we deze groei. Met name om marketeers en de bureaus te stimuleren dit sexy kanaal steeds effectiever in te zetten. Per 1 juli gaat de e-mail associatie samen met de DDMA. Ik kijk met vertrouwen naar de samenwerking. We gaan er wat moois van maken! Samen met de 30 vrijwilligers in de DDMA e-mail council!'

Het Sexy E-mail Event, voor het eerst ook georganiseerd door DDMA , was een succes. Er waren ruim 100 mensen aanwezig met hart en enthousiasme voor het e-mailvak. De internationale e-mailmarketingexperts Loren McDonald van Silverpop en Gianfranco Cuzziol van EHS4D Group spraken over de laatste trends in het e-mailvak en kregen ruim applaus voor hun praktische tips.

Winnaar e-mail m|v 2011
Tijdens de jurydag op dinsdag 14 juni presenteerden Onno Halsema (Vodafone), Wouter Blok (Easytobook.com) en Lieselot Rijcken (Cendris) zichzelf en hun cases en legden aan de jury uit waarom juist zij de beste zijn. Wouter Blok (Easytobook.com) won de titel e-mail m|v 2011: "Iedere dag zijn we bij Easytobook en Ematters vol enthousiasme met onze hobby bezig. Het is geweldig om te zien dat dit ook gewaardeerd wordt door de branche. E-mail kan heel sexy zijn, als je de kunst van het verleiden kent." Renate Vogt, voorzitter jury: 'Wouter wist tijdens het intensieve jurygesprek de leden te overtuigen. Niet alleen door vakkennis en de deels zeer innovatieve manier van toepassing, maar vooral ook door zijn visie op het vak nu en in de toekomst. Hij is in hart en nieren ondernemer met durf en lef die telkens weer in staat is om met een verfrissende blik te kijken naar mogelijkheden en kansen.'

Winnaar What's Hot
Na de presentaties van de zes vernieuwende e-mail cases van 2011, kozen de toehoorders Ematters als winnaar. Directeur Wouter Theijsmeijer nam de prijs in ontvangst; een pittig pakket vol 'hete' artikelen. Wouter Theijsmeijer, directeur Ematters: 'We zijn erg trots. Beide prijzen van Sexy E-mail 2011 zijn naar Easytobook.com en Ematters gegaan. Een fantastisch event.'

Afscheid bestuur e-mail associatie
Diana Janssen, directeur DDMA, bedankte aan het eind van de middag het bestuur van de e-mail associatie voor hun noeste arbeid en vele vrijwillige uren. Ze overhandigde bloemen en t-shirts aan het bestuur van de e-mail associatie. Het bestuur is de afgelopen jaren bemand door Michael Straathof (BorgersenStraathof), Arjen van der Vall (UPC), Remco Groen (Tripolis), Erik-Jan van den Burg (Google) en Ivonne Bojoh (Veritate). De bestuursleden zijn enthousiast over het samengaan en blijven zich ook bij DDMA inzetten voor het e-mailvak.

Over DDMA

DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en omvat alle vormen van directe communicatie; van social marketing tot direct mail. DDMA biedt deskundige en praktische kennis over datadriven marketing. Als service aan onze leden (opdrachtgevers & dienstverleners), als gesprekspartner van Den Haag en Brussel en als promotor van kwaliteit in de sector. DDMA is houder van en staat voor het Privacy Waarborg.




Ingezonden persbericht