FloraHolland
Kwekers bijeen voor kennisevent Social Media
FLORAHOLLAND (23 juni 2011) - `Creëer vraag voor uw producten met
social media.' Dat was de belangrijkste boodschap tijdens het
kennisevent dat georganiseerd werd voor kwekers, aangesloten bij
Persoonlijke Verkoop van FloraHolland. Hoe? Dat vertelden Jean Paul
Schadde van FloraHolland en Louis Kester van Javadoplant bij Dynaplant
in De Lier.
Javadoplant is een voorloper in het gebruik van Social Media. Louis
Kester, algemeen directeur van Javado, wil het liefst dat de dagelijks
terugkerende bestellingen via de webshop verlopen. Het handelsbedrijf
stimuleert bij haar klanten het gebruik van online mogelijkheden. Ook
werden kwekers tijdens het kennisevent bijgepraat over de vindbaarheid
op Google. Door handig gebruik te maken van Flickr, Facebook en Twitter
kan een bedrijf of product hoog in de resultatenlijst van Google
terechtkomen. "Wij gaan absoluut aan de slag met social media",
vertelde Vincent ten Have na afloop. "Maar daarvoor moet er eerst een
plan op papier komen."
Persoonlijke verkoop organiseert regelmatig bijeenkomsten voor
aangesloten kwekers. In het najaar staat het volgende kennisevent
gepland. Wilt u meer informatie over Persoonlijke Verkoop van
FloraHolland Connect? Neem dan contact op met FloraHollland Connect
info via T +31 (0)174 63 55 55 of T +31 (0)297 39 38 88.