FloraHolland


Kwekers bijeen voor kennisevent Social Media

FLORAHOLLAND (23 juni 2011) - `Creëer vraag voor uw producten met social media.' Dat was de belangrijkste boodschap tijdens het kennisevent dat georganiseerd werd voor kwekers, aangesloten bij Persoonlijke Verkoop van FloraHolland. Hoe? Dat vertelden Jean Paul Schadde van FloraHolland en Louis Kester van Javadoplant bij Dynaplant in De Lier.

Javadoplant is een voorloper in het gebruik van Social Media. Louis Kester, algemeen directeur van Javado, wil het liefst dat de dagelijks terugkerende bestellingen via de webshop verlopen. Het handelsbedrijf stimuleert bij haar klanten het gebruik van online mogelijkheden. Ook werden kwekers tijdens het kennisevent bijgepraat over de vindbaarheid op Google. Door handig gebruik te maken van Flickr, Facebook en Twitter kan een bedrijf of product hoog in de resultatenlijst van Google terechtkomen. "Wij gaan absoluut aan de slag met social media", vertelde Vincent ten Have na afloop. "Maar daarvoor moet er eerst een plan op papier komen."

Persoonlijke verkoop organiseert regelmatig bijeenkomsten voor aangesloten kwekers. In het najaar staat het volgende kennisevent gepland. Wilt u meer informatie over Persoonlijke Verkoop van FloraHolland Connect? Neem dan contact op met FloraHollland Connect info via T +31 (0)174 63 55 55 of T +31 (0)297 39 38 88.