Computer Profile kiest Tele’Train voor opleiden medewerkers


Breda, 20110622 -- Computer Profile, de informatieleverancier voor de ICT-branche, heeft in samenwerking met Tele’Train een opleidingstraject ontwikkeld voor de contactcentermedewerkers van Computer Profile. Computer Profile investeert hiermee in het human capital en biedt haar medewerkers een uniek groeipad aan middels de Computer Profile Academy. Uitgangspunt van het groeipad is dat iedere medewerker het SECC Starters Certificaat behaalt. Daarna kan worden gestart met de opleiding tot commercieel medewerker binnendienst met als specialisatie Business Development Specialist. Hiervandaan kan worden doorgestroomd naar de middenkaderopleiding Team Manager.

Marjolein Vloedbeld, Manager Erkend Opleiden bij Tele’Train: “Werken in een contactcenter is echt een vak en is zeker niet voor iedereen weggelegd. Als contactcenter kan je jezelf onderscheiden door te investeren in je medewerkers en Tele’Train zet zich hier al jaren voor in. Om onderscheid te kunnen maken tussen de diverse contactcenters vinden wij het belangrijk dat medewerkers de mogelijkheid krijgen om diploma’s te behalen. De opleidingen die we met Computer Profile aanbieden, zijn erkend door het ministerie van Onderwijs. Het groeipad dat Computer Profile aanbiedt is uniek. Contactcentermedewerkers krijgen wel vaker de mogelijkheid om een opleiding te volgen, maar hebben dan geen toegang tot een volwaardig groeipad.”

Harry van der Lint, Managing Partner bij Computer Profile: “Tele’Train is specialist in het ondersteunen van organisaties als het gaat om klantcontact. Met deze samenwerking hebben we een opleiding ontwikkeld die aansluit bij de praktijk en onze medewerkers een erkende vakopleiding biedt die zij hun hele verdere carrière kunnen benutten. Bij Computer Profile vinden we het belangrijk dat iedere medewerker zich blijft ontwikkelen en daar investeren we graag in. Opleiding en ontwikkeling zijn dan ook een essentieel onderdeel van onze MVO-strategie. Dat we hiermee de goede weg zijn ingeslagen, blijkt wel uit de twee awards die onze Belgische vestiging heeft gewonnen voor haar HR-beleid, waaronder de Belgian Contact Centre Awards 2011 vorige maand.”





Computer Profile