Profiteren van de Schipholse Parkeeroorlog


Schiphol, 20110622 -- De parkeeroorlog op Schiphol heeft grote vormen aangenomen, meer dan 30 aanbieders van parkeerplaatsen zijn op dit moment actief rondom de luchthaven. Om het de consument wat gemakkelijker te maken bij het maken van een goede keuze is er sinds kort de website www.parkerenluchthavenschiphol.nl.

Nu de zomertijd bijna uitbreekt staan veel mensen op het punt om hun vakantie te boeken of te regelen. Het uitgebreid vergelijken van prijzen is de afgelopen jaren voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het vakantieboekingsritueel geworden. Prijsvechters zijn de markt beklommen en hebben, met grote dank aan het internet, een belangijke plaats weten te verwerven. De parkeerdiensten hebben hier ook van geprofiteerd, rondom Schiphol zijn braakliggende bedrijventerreinen en weilanden omgebouwd tot parkeerfaciliteiten met aantrekkelijke tarieven. Schiphol is vooralsnog in deze parkeeroorlog de grote verliezer, het bedrijf heeft zich de afgelopen jaren angstvallig geprobeerd te verdedigen tegen de concurrentie van kleine parkeeraanbieders met verschillende juridische procedures. Vergeten wordt echter vaak dat de consument hier het meest van profiteert.

Om de consument een handvat te bieden bij het vinden van een goede parkeerplek rondom de luchthaven Schiphol, is sinds enige dagen een website gelanceerd die niet alleen alle aanbieders op een rij zet, maar ook nog eens de prijzen vergelijkt. Op www.parkerenluchthavenschiphol.nl kan nu gemakkelijk van achter de computer de goedkoopste en de aantrekkelijkste aanbieder gevonden worden. Ook kan de consument extra’s selecteren zoals parkeerbeveiliging, autowassen of wel of niet overdekt parkeren. De ondernemers achter de website hopen hiermee te bereiken dat de consument met een goed gevoel de auto achterlaat voor een leuke vakantie, maar hopen ook dat Schiphol hiermee een extra duwtje in de rug krijgt om innovatiever met de concurrentiestrijd om te gaan. Vooralsnog is de eerste zet aan de consument om te profiteren van de concurrerende tarieven die nu overzichtelijk zijn weergegeven op www.parkerenluchthavenschiphol.nl.

Nu de zomertijd bijna uitbreekt staan veel mensen op het punt om hun vakantie te boeken of te regelen. Het uitgebreid vergelijken van prijzen is de afgelopen jaren voor veel mensen een belangrijk onderdeel van het vakantieboekingsritueel geworden. Prijsvechters zijn de markt beklommen en hebben, met grote dank aan het internet, een belangijke plaats weten te verwerven. De parkeerdiensten hebben hier ook van geprofiteerd, rondom Schiphol zijn braakliggende bedrijventerreinen en weilanden omgebouwd tot parkeerfaciliteiten met aantrekkelijke tarieven. Schiphol is vooralsnog in deze parkeeroorlog de grote verliezer, het bedrijf heeft zich de afgelopen jaren angstvallig geprobeerd te verdedigen tegen de concurrentie van kleine parkeeraanbieders met verschillende juridische procedures. Vergeten wordt echter vaak dat de consument hier het meest van profiteert.

Om de consument een handvat te bieden bij het vinden van een goede parkeerplek rondom de luchthaven Schiphol, is sinds enige dagen een website gelanceerd die niet alleen alle aanbieders op een rij zet, maar ook nog eens de prijzen vergelijkt. Op www.parkerenluchthavenschiphol.nl kan nu gemakkelijk van achter de computer de goedkoopste en de aantrekkelijkste aanbieder gevonden worden. Ook kan de consument extra’s selecteren zoals parkeerbeveiliging, autowassen of wel of niet overdekt parkeren. De ondernemers achter de website hopen hiermee te bereiken dat de consument met een goed gevoel de auto achterlaat voor een leuke vakantie, maar hopen ook dat Schiphol hiermee een extra duwtje in de rug krijgt om innovatiever met de concurrentiestrijd om te gaan. Vooralsnog is de eerste zet aan de consument om te profiteren van de concurrerende tarieven die nu overzichtelijk zijn weergegeven op www.parkerenluchthavenschiphol.nl.