()
FOR IMMEDIATE RELEASE
June 9, 2011
NYC & COMPANY LANCEERT INTERNATIONALE SOCIAL MEDIA CAMPAGNE
NEW YORK OP FACEBOOK & TWITTER
Amsterdam, 22 juni 2011 -
Doel van de internationale social media campagne is het promoten van New York City bij een breder publiek en het vergroten van aanwezigheid op social media wereldwijd. Via een eigen Facebook en Twitter pagina kunnen de afzonderlijke landen hun volgers op de hoogte houden over New York in hun eigen taal. De Facebook pagina (
"New York heeft een top-of-mind positie en is altijd wel ergens in de wereld onderwerp van gesprek", zegt NYC & Company CEO George Fertitta. "Door middel van social media platforms, zoals Facebook en Twitter, blijft iedereen beter op de hoogte en kunnen we zelf ook makkelijker het New York nieuws wereldwijd verspreiden onder toeristen en de media."
Voor meer informatie over New York als reisbestemming ga naar
Over NYC & Company
NYC & Company is het officiële marketing en toerisme bureau voor de stad New York, opgericht met als doel om toerisme in de vijf stadsdelen van New York te optimaliseren, economische bloei te stimuleren en het positieve imago van New York wereldwijd te verspreiden.