Bedrijven presenteren zich in regionaal magazine


Nieuw: magazine IntoBusiness

EMMELOORD/URK, 20110622 -- Uitgever Kobus Kaptijn, bladmanager Heidi Loosman-Willems en accountmanager Kees van Helden presenteerden onlangs trots het glossy magazine IntoBusiness, dat zij sinds kort uitgeven. In het blad krijgen bedrijven uit de Noordoostpolder en Urk de gelegenheid om zich te presenteren. Elf regio’s in Nederland hebben een eigen uitgave van IntoBusiness. GBU grafici is vanaf dit tweede nummer de uitgever van de editie Noordoostpolder-Urk.

Ongeveer 3.250 bedrijven en ondernemingen ontvangen het magazine gratis. ,,Bedrijven uit de Noordoospolder en Urk krijgen de mogelijkheid om zichzelf te presenteren in IntoBusiness. Het magazine verschijnt vier keer per jaar en elke uitgave heeft één of twee thema’s. Het juni-nummer heeft als thema Familiebedrijven en Vastgoed & Ontwikkeling. De oplage bedraagt deze keer zelfs 3.700 stuks. De deelnemers mogen zelf hun tekst aanleveren, maar desgewenst worden tekstschrijvers en fotografen ingezet. Sommige artikelen worden in alle uitgaven geplaatst, zoals in deze editie over de roemruchte Schoenfabriek van Bommel.’’ De aanwezigen tijdens de presentatie reageerden zeer enthousiast, met name vanwege de prachtige foto’s en professionele uitstraling.
Het thema voor de volgende uitgave is Personeel & Vitaliteit, subonderwerp is ITC. Bedrijven en ondernemers die belangstelling hebben voor een bedrijfspresentatie in IntoBusiness, kunnen mailen naar kvanhelden@gbugrafici.nl, of bellen naar 06-12317590. Surf voor meer informatie naar www.intobusiness.nu.





Ingezonden persbericht