Eerste analoge twitterdienst ter wereld ten onder aan eigen succes


De offline twitteracount van publicist Prente Mailmoeder houdt op te bestaan.

AMSTERDAM, 20110622 -- 'Volgers' van Prente Mailmoeder, het alias van dichter Bonne Postma ontvingen de afgelopen weken dagelijks een envelop met daarin 4 tot 6 kleine envelopjes, die een tweet bevatten: een stukje papier met daarop een grappige, informatieve of nieuwswaardige mededeling. Etiketten gaven het tijdstip aan waarop de tweet gelezen mocht worden. Nu de tachtiste aanmedlding een feit is lopen de kosten op, en is het productioneel niet langer vol te houden.

'Het kost alleen al 844,80 Euro aan postzegels...', aldus een teleurgestelde Mailmoeder. '...per maand.'


'Hiermee is het kunstproject in feite geslaagd. Maar toch. Sponsoren hebben zich niet aangediend waar ik wel op rekende. Wellicht biedt de toekomst ruimte voor een doorstart.'





Ingezonden persbericht