Ingezonden persbericht


OMG/Netdirect verdubbelt campagneresultaten
De Telegraaf in 24 uur

Utrecht, 20 juni - Tijdens de online campagne voor De Telegraaf heeft OMG/Netdirect de campagneresultaten voor het landelijke dagblad verdubbeld. Binnen 24 uur realiseerde de specialist in online leadwerving meer dan 10.000 proefabonnees.

Algemeen directeur Edwin Basten roemt voor de succesvolle actie de kracht van OMG als groep, die ligt in de expertise en ervaring op het gebied van online direct marketing, creatie en optimalisatie en e-mailmarketing. Basten: 'De sterke propositie van De Telegraaf samen met het gevoel van urgentie door het gebruik van Pixylon zijn de succesfactoren van de campagne. Pixylon is een nieuwe generatie e-mail marketing software waarmee e-mailcampagnes real-time en dynamisch van inhoud kunnen worden voorzien. En ook het bereik dat we in huis hebben is uniek. Al deze facetten samen zijn het bewijs van het succes.' Carole Ravenshorst, Direct Marketing Manager bij Telegraaf Media Groep, stelt: 'Eerlijk is eerlijk. Ik ben het meest gecharmeerd van het feit dat OMG/Netdirect er geen enkel moment aan heeft getwijfeld de doelstelling te halen. Online werving blijft van groot belang; nu en in de toekomst. E-mailmarketing was ook nu weer de belangrijkste driver en zorgde voor 80% van het resultaat. En met het behalen van dit geweldige resultaat geeft OMG als groep mij het vertrouwen dat dit soort actie's nog steeds blijken te werken. Voor een marketeer een zeer geruststellende gedachte!'

Over Online Marketing Group (OMG)
OMG ontwikkelt effectieve online marketing campagnes en zorgt er voor dat uw doelgroep online bereikt wordt. OMG verzorgt strategie, conceptontwikkeling en uitvoering van online campagnes. Hierbij verzorgt OMG/Mailmedia e-mailmarketing, OMG/Netdirect leadgeneration & affiliate marketing en Urbanology is gespecialiseerd in Social Influence Marketing. De specialisten van OMG hebben hun sporen verdiend in de interactieve mediabranche en zijn zeer ervaren op het gebied van online marketing. OMG is actief lid van de DM branchevereniging DDMA en Interactive Advertising Bureau.

Voor meer informatie: www.omg.nl

Noot voor de redactie (

Ingezonden persbericht