FloraHolland


Onderzoek kwekersopinie over excellente dienstverlening FloraHolland

FLORAHOLLAND, 17 juni 2011 (persbericht) - Hoe ervaren kwekers de dienstverlening van FloraHolland? Wat kan anders, wat moet beter? Deze vragen staan centraal in het onderzoek `kwekersopinie' dat onder alle aanvoerders van FloraHolland in binnen- en buitenland gehouden wordt.

"Met de onderzoeksresultaten gaat FloraHolland aan de slag om haar ambitie als excellente dienstverlener te versterken", aldus algemeen directeur Timo Huges. "Ik roep alle aanvoerders op de online vragenlijst in te vullen. Dit neemt niet meer dan tien minuten in beslag". In het onderzoek komen vragen aan bod over de dienstverlening op het gebied van veilen, logistiek, Connect. Ook digitalisering en communicatie zijn belangrijke onderwerpen. Kwekersopinie wordt uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau Blauw. Deelname is anoniem. Kwekers kunnen de vragenlijst van 21 juni tot en met 16 juli invullen. Zij ontvangen een uitnodiging van bureau Blauw via email. De onderzoeksresultaten en de vervolgacties om de dienstverlening te verbeteren maakt FloraHolland in oktober bekend.