FloraHolland
Onderzoek kwekersopinie over excellente dienstverlening FloraHolland
FLORAHOLLAND, 17 juni 2011 (persbericht) - Hoe ervaren kwekers de
dienstverlening van FloraHolland? Wat kan anders, wat moet beter? Deze
vragen staan centraal in het onderzoek `kwekersopinie' dat onder alle
aanvoerders van FloraHolland in binnen- en buitenland gehouden wordt.
"Met de onderzoeksresultaten gaat FloraHolland aan de slag om haar
ambitie als excellente dienstverlener te versterken", aldus algemeen
directeur Timo Huges. "Ik roep alle aanvoerders op de online
vragenlijst in te vullen. Dit neemt niet meer dan tien minuten in
beslag". In het onderzoek komen vragen aan bod over de dienstverlening
op het gebied van veilen, logistiek, Connect. Ook digitalisering en
communicatie zijn belangrijke onderwerpen. Kwekersopinie wordt
uitgevoerd door het onafhankelijke marktonderzoeksbureau Blauw.
Deelname is anoniem. Kwekers kunnen de vragenlijst van 21 juni tot en
met 16 juli invullen. Zij ontvangen een uitnodiging van bureau Blauw
via email. De onderzoeksresultaten en de vervolgacties om de
dienstverlening te verbeteren maakt FloraHolland in oktober bekend.