Vader krijgt graag een grooming kit
Persbericht van UNETO - VNI
ZOETERMEER - Elektronische en digitale gadgets blijven ook dit jaar
weer immens populair voor Vaderdag. Vooral persoonlijke verzorging
staat in de schijnwerpers. Moeders en kinderen kopen shavers, maar ook
grooming kits (lichaamshaar trimmers) en elektrische tandenborstels
voor vader. Zo blijkt uit onderzoek van de brancheorganisatie UNETO-VNI
onder haar detailhandelsleden.
Het onderzoek van brancheorganisatie UNETO-VNI wijst uit dat
consumenten steeds vaker op het laatste moment hun aankopen doen voor
Vaderdag. De verwachting is dat de omzet rond Vaderdag naar verwachting
op hetzelfde niveau zal liggen als vorig jaar. De trend naar
kwalitatief en kleine huishoudelijke producten zet door. Maurice
Estourgie, verantwoordelijk voor detailhandel binnen UNETO-VNI:
'Consumenten kiezen voor hoogwaardige merken en apparaten. Opvallend is
de vraag naar producten voor persoonlijke verzorging.'
Daarnaast zijn koffie en espresso volautomaten aan populariteit aan het
winnen onder de vaders. Evenals stoere stofzuigers, 3D tv's, home
cinema sets, camera's, hoofdtelefoons en externe harde schijven. In
rappe opkomst zijn tablets, smart tv's en media spelers.
*
Links:
http://www.uneto-vni.nl
Razende Robot Reporter