Workshops geloofwaardige boodschap Christelijk Hogeschool Ede
Ede, 20110610 -- Woensdag 15 juni aanstaande is er in de Christelijke Hogeschool Ede (CHE) een drietal workshops met als overkoepelend thema “een geloofwaardige boodschap”. De workshops gaan over de geloofwaardigheid van sociale media, non-profit organisaties en van food-commercials.
Sprekers zijn onder andere Gert-Jan Pool (Innovatie en Conceptontwikkeling bij de EO) en Jan Huijgen (Boer/ondernemer op de Eemlandhoeve). Dr. J. van de Stoep, lector verbonden aan de academie van journalistiek en communicatie van de CHE, geeft commentaar op drie onderzoeken.
In de aanloop naar de workshops zijn drie onderzoeken gedaan naar alle onderwerpen, waarvan de resultaten zullen worden getoond. Er is onderzoek verricht naar de mening over, en het gebruik van sociale media onder bedrijven. Er is een onderzoek gedaan naar de geloofwaardigheid van verschillende food-commercials. En er is een lijst samengesteld over de geloofwaardigste non-profit organisaties.
Meer informatie en inschrijven:http://www.geloofwaardigeboodschap.nl
Christelijke Hogeschool Ede