100% NL en autoverzekeraar Allsecur introduceren 100% NL Voordeelkaart
Persbericht van
100% NL
Hilversum, 10 juni 2011- Met een beperkte oplage van slechts 50.000
passen introduceert 100% NL in samenwerking met autoverzekeraar
Allsecur de 100% NL Voordeelkaart. Hiermee lanceert 100% NL een eigen
loyaliteitsprogramma voor haar trouwe luisteraars.
"Met veel trots presenteert 100% NL samen met Allsecur 'De 100% NL
Voordeelkaart', een manier om de binding met de luisteraar te
vergroten. De kaart wordt voor het symbolisch bedrag van vijf euro
aangeboden en biedt voor honderden euro's voordeel. Het is een mooie
uitbreiding op het merk 100% NL" aldus Carlo de Boer, Algemeen
Directeur 100% NL.
Dit initiatief is tot stand gekomen door een samenwerking tussen
Allsecur, True Loyalty en 100% NL. "De 100% NL Voordeelkaart komt
precies op het juiste moment" vindt Johan Van den Neste, Marketing
Manager van online autoverzekeraar Allsecur.nl. "De zomer periode komt
eraan en de kortingskaart is een sympathiek gebaar naar consumenten toe
om met het gehele gezin een dagje er op uit te gaan met de auto".
De voordeelkaart is verkrijgbaar via 100p.nl en met deze kaart
profiteer je direct van korting bij onder andere hotels, restaurants,
pretparken, musea, magazines en autoverzekeringen.
Over 100% NL
Met 1,8 miljoen luisteraars per week is 100% NL het snelst groeiende
radiostation van Nederland. 100% NL is het radiostation met de muziek
van Nederland. Je hoort de hits van o.a. Jeroen van der Boom, Ilse
DeLange, Guus Meeuwis, Caro Emerald, Nick & Simon maar ook klassiekers
van Frank Boeijen, Paul de Leeuw en Trijntje Oosterhuis. Ook Jan van
Veen's Candlelight wordt uitgezonden op 100% NL. Het station is overal
in Nederland te beluisteren. Kijk voor meer informatie en frequenties
op www.100p.nl.
Naast het radiostation heeft 100% NL ook een eigen magazine: het 100%
NL Magazine. Het nieuwe 100% NL Magazine ligt nu in de winkel met onder
meer een uitgebreid interview met Kim Feenstra en Ben Saunders.
Over Allsecur
Allsecur is onderdeel van Allianz Group, één van de grootste financiële
instellingen ter wereld met ruim 75 miljoen klanten. Wereldwijd dragen
zo'n 155.000 medewerkers in ruim 70 landen bij aan het behoud van de
leidende positie van Allianz. Als een van de grootste spelers,
ontwikkelde Allsecur zich vanaf 2008 als dé expert in
autoverzekeringen. Allsecur opereert in Nederland onder eigen naam en
organisatiestructuur. Consumenten kunnen zelf via de website of via het
customer contact center een autoverzekering afsluiten. Dit jaar ontving
Allsecur de Independer Award, de populariteitsprijs van
vergelijkingssite Independer.nl en de Beste Keuze Award van
Verzekeringssite.nl. Voor meer informatie over Allsecur, ga naar:
www.allsecur.nl.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
Links:
http://www.100pvoordeelkaart.nl/
Razende Robot Reporter