100% NL en autoverzekeraar Allsecur introduceren 100% NL Voordeelkaart

Persbericht van 100% NL

Hilversum, 10 juni 2011- Met een beperkte oplage van slechts 50.000 passen introduceert 100% NL in samenwerking met autoverzekeraar Allsecur de 100% NL Voordeelkaart. Hiermee lanceert 100% NL een eigen loyaliteitsprogramma voor haar trouwe luisteraars.

"Met veel trots presenteert 100% NL samen met Allsecur 'De 100% NL Voordeelkaart', een manier om de binding met de luisteraar te vergroten. De kaart wordt voor het symbolisch bedrag van vijf euro aangeboden en biedt voor honderden euro's voordeel. Het is een mooie uitbreiding op het merk 100% NL" aldus Carlo de Boer, Algemeen Directeur 100% NL.

Dit initiatief is tot stand gekomen door een samenwerking tussen Allsecur, True Loyalty en 100% NL. "De 100% NL Voordeelkaart komt precies op het juiste moment" vindt Johan Van den Neste, Marketing Manager van online autoverzekeraar Allsecur.nl. "De zomer periode komt eraan en de kortingskaart is een sympathiek gebaar naar consumenten toe om met het gehele gezin een dagje er op uit te gaan met de auto".

De voordeelkaart is verkrijgbaar via 100p.nl en met deze kaart profiteer je direct van korting bij onder andere hotels, restaurants, pretparken, musea, magazines en autoverzekeringen.

Over 100% NL
Met 1,8 miljoen luisteraars per week is 100% NL het snelst groeiende radiostation van Nederland. 100% NL is het radiostation met de muziek van Nederland. Je hoort de hits van o.a. Jeroen van der Boom, Ilse DeLange, Guus Meeuwis, Caro Emerald, Nick & Simon maar ook klassiekers van Frank Boeijen, Paul de Leeuw en Trijntje Oosterhuis. Ook Jan van Veen's Candlelight wordt uitgezonden op 100% NL. Het station is overal in Nederland te beluisteren. Kijk voor meer informatie en frequenties op www.100p.nl.

Naast het radiostation heeft 100% NL ook een eigen magazine: het 100% NL Magazine. Het nieuwe 100% NL Magazine ligt nu in de winkel met onder meer een uitgebreid interview met Kim Feenstra en Ben Saunders.

Over Allsecur
Allsecur is onderdeel van Allianz Group, één van de grootste financiële instellingen ter wereld met ruim 75 miljoen klanten. Wereldwijd dragen zo'n 155.000 medewerkers in ruim 70 landen bij aan het behoud van de leidende positie van Allianz. Als een van de grootste spelers, ontwikkelde Allsecur zich vanaf 2008 als dé expert in autoverzekeringen. Allsecur opereert in Nederland onder eigen naam en organisatiestructuur. Consumenten kunnen zelf via de website of via het customer contact center een autoverzekering afsluiten. Dit jaar ontving Allsecur de Independer Award, de populariteitsprijs van vergelijkingssite Independer.nl en de Beste Keuze Award van Verzekeringssite.nl. Voor meer informatie over Allsecur, ga naar: www.allsecur.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl

*
*

Links:
http://www.100pvoordeelkaart.nl/



Razende Robot Reporter