Irene Moors wint VROUW Award
Persbericht van Telegraaf Media Nederland
Irene Moors heeft vanmiddag 9 juni de VROUW Award ontvangen. Irene werd
bekroond voor haar goede werk voor de stichting KiKa (Kinderen
Kankervrij). De VROUW Awards werden uitgereikt door Daphne Deckers op
Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort. Onder toeziend oog van ruim 250
aanwezigen werden VROUW awards in zeventien categorieën uitgereikt.
De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW
van Telegraaf Media Nederland - worden uitgereikt aan producten,
winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen
veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en
bekende Nederlandse ambassadrices van goede doelen. Producten die o.a.
in de prijzen vielen zijn Volume Million Lashes Mascara van L'Oréal
Paris in de categorie Beauty en Hunkemöller Shapewear in de categorie
Mode.
De vakjury
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het
bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de
kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en
gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en
puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als
Mari van de Ven, Addy van den Krommenacker, Mathijs Vrieze en Duco
Bauwens.
Ruim 17.500 VROUW lezeressen
Na de vakjury was het de beurt aan de lezeressen van VROUW en bezoekers
van de site Vrouw.nl. Ruim 17.500 vrouwen hebben online hun stem
uitgebracht en zij hebben bepaald wie de uiteindelijke winnaars zijn
van de VROUW Awards. Stemmers maakten kans op prachtige prijzen met als
hoofdprijs een Ford Ka.
De winnaars
Categorie Beauty
Make-up: L'Oréal - Volume Million Lashes Mascara
Gezichts- en lichaamsverzorging: Dove - Visible Care Renewing
douchecrème
Haarverzorging: Dove - Repair Therapy shampoo en conditioner
Categorie Mode
Kleding: Vero Moda - Very
Lingerie: Hunkemöller - Shapewear
Accessoires: HEMA - Accessoires
Categorie Food
Eten: Arla - Halfvolle biologische vanille yoghurt
Drinken: Pickwick - Kruiden wellness
Tussendoortjes: Lu Time Out - Krokante graanrepen
Categorie Gezond & Fit
Wellness: Thermen Bussloo
Lijf & Balans: Becel - Brood volkoren -40% zout
Huishoudelijk product: iRobot - Roomba stofzuigerrobot
Reclamecampagne: Optimel - Het mooiste gewicht is evenwicht
Winkelketen: HEMA
Online winkel: Wehkamp.nl
Awareness: H&M Ecologische lijn Consious Collection
Ambassadeur Goed Doel: Irene Moors voor KiKa Kinderen Kankervrij
Link: http://www.vrouwawards.nl
Over VROUW
VROUW is het platform van de Telegraaf Media Nederland waaronder het
weekendmagazine VROUW, de site www.telegraaf.nl/vrouw en de
krantenpagina VROUW vallen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en
gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van Telegraaf Media
Nederland.
Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep)
en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis
dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert
Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een
belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook
heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van
(video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete
mediahuis van
Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor
consument en adverteerder.
Links:
http://www.vrouwawards.nl
Noot voor redacties
Telegraaf Media Nederland
Noot voor de red
actie (
Razende Robot Reporter