Irene Moors wint VROUW Award

Persbericht van Telegraaf Media Nederland

Irene Moors heeft vanmiddag 9 juni de VROUW Award ontvangen. Irene werd bekroond voor haar goede werk voor de stichting KiKa (Kinderen Kankervrij). De VROUW Awards werden uitgereikt door Daphne Deckers op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort. Onder toeziend oog van ruim 250 aanwezigen werden VROUW awards in zeventien categorieën uitgereikt.

De VROUW Awards - een initiatief van het multimediale platform VROUW van Telegraaf Media Nederland - worden uitgereikt aan producten, winkelketens en wellnessresorts die het leven van vrouwen veraangenamen. Ook kon er gestemd worden op de beste reclamecampagne en bekende Nederlandse ambassadrices van goede doelen. Producten die o.a. in de prijzen vielen zijn Volume Million Lashes Mascara van L'Oréal Paris in de categorie Beauty en Hunkemöller Shapewear in de categorie Mode.

De vakjury
De vakjury maakte een eerste selectie en was verantwoordelijk voor het bepalen van de genomineerden. Dat deden zij aan de hand van de kernwaarden van VROUW: oorspronkelijk en informatief, toegankelijk en gespreksbepalend, emotioneel en positief, herkenbaar en betrokken en puur Hollands. In deze vakjury is o.a. zitting genomen door experts als Mari van de Ven, Addy van den Krommenacker, Mathijs Vrieze en Duco Bauwens.

Ruim 17.500 VROUW lezeressen
Na de vakjury was het de beurt aan de lezeressen van VROUW en bezoekers van de site Vrouw.nl. Ruim 17.500 vrouwen hebben online hun stem uitgebracht en zij hebben bepaald wie de uiteindelijke winnaars zijn van de VROUW Awards. Stemmers maakten kans op prachtige prijzen met als hoofdprijs een Ford Ka.

De winnaars
Categorie Beauty
Make-up: L'Oréal - Volume Million Lashes Mascara Gezichts- en lichaamsverzorging: Dove - Visible Care Renewing douchecrème
Haarverzorging: Dove - Repair Therapy shampoo en conditioner

Categorie Mode
Kleding: Vero Moda - Very
Lingerie: Hunkemöller - Shapewear
Accessoires: HEMA - Accessoires

Categorie Food
Eten: Arla - Halfvolle biologische vanille yoghurt Drinken: Pickwick - Kruiden wellness
Tussendoortjes: Lu Time Out - Krokante graanrepen

Categorie Gezond & Fit
Wellness: Thermen Bussloo
Lijf & Balans: Becel - Brood volkoren -40% zout

Huishoudelijk product: iRobot - Roomba stofzuigerrobot Reclamecampagne: Optimel - Het mooiste gewicht is evenwicht Winkelketen: HEMA
Online winkel: Wehkamp.nl
Awareness: H&M Ecologische lijn Consious Collection Ambassadeur Goed Doel: Irene Moors voor KiKa Kinderen Kankervrij

Link: http://www.vrouwawards.nl

Over VROUW
VROUW is het platform van de Telegraaf Media Nederland waaronder het weekendmagazine VROUW, de site www.telegraaf.nl/vrouw en de krantenpagina VROUW vallen. VROUW is spraakmakend, nuchter, dichtbij en gaat over het echte leven. VROUW is onderdeel van Telegraaf Media Nederland.

Over Telegraaf Media Nederland
Telegraaf Media Nederland is onderdeel van TMG (Telegraaf Media Groep) en heeft in haar print portfolio o.a. landelijke, regionale en gratis dagbladen, tijdschriften en huis-aan-huisbladen. Online exploiteert Telegraaf Media Nederland meer dan honderd websites, waarvan een belangrijk gedeelte met landelijk, regionaal of lokaal nieuws. Ook heeft Telegraaf Media Nederland activiteiten op het gebied van (video)productie. Telegraaf Media Nederland is het meest complete mediahuis van
Nederland, met mediamerken en -platformen die onmisbaar zijn voor consument en adverteerder.

Links:
http://www.vrouwawards.nl

Noot voor redacties


Telegraaf Media Nederland

Noot voor de red actie (

Razende Robot Reporter