Directiewijziging binnen internationale Schober Group
Persbericht van Schober Direct Marketing B.V.
Na 20 jaar succesvol nationaal en internationaal actief te zijn geweest
bij Schober Group, heeft Marc Loermans besloten om zijn functie als CEO
bij Schober Information Group Nederland neer te leggen per 30 juni 2011
om met zijn carrière nieuwe wegen in te kunnen slaan. Anoeska Bredius
neemt de functie van CEO over.
De afgelopen 10 jaar is Anoeska Bredius internationaal werkzaam geweest
bij Europanel (UK) als Deputy MD & Global Account Director en maakte in
het begin van 2008 de overstap naar TNS NIPO waar zij als Sector
Directeur Consumer werkzaam was. Anoeska heeft de laatste jaren
merendeels voor en binnen de BtoC markt gewerkt met haar specialisatie
binnen de vakgebieden Marktonderzoek, Marketing en Sales.
Over Schober Information Group Nederland
Schober Information Group Nederland is een vooraanstaande direct
marketing dienstverlener en brengt al meer dan 60 jaar bedrijven op
effectieve wijze in contact met hun doelgroep. Schober is op de eerste
plaats specialist in het optimaliseren van datakwaliteit. Daarnaast
biedt Schober deskundige oplossingen voor databasegedreven marketing,
crossmediale communicatie en campagnemanagement. Schober helpt
bedrijven om groei te realiseren door het binden van bestaande klanten
en het werven van nieuwe klanten. Meer informatie kunt u vinden op
www.schober.nl.
Schober Information Group Nederland is onderdeel van de internationale
Schober Group. Schober Group heeft data beschikbaar van tenminste 19
landen en opereert in tenminste 52 landen waarmee zij Europees
marktleider is in het leveren van actuele doelgroep- en
marktinformatie.
*
Links:
http://www.schober-international.de/index.php?id=28&L=1
Razende Robot Reporter