Directiewijziging binnen internationale Schober Group

Persbericht van Schober Direct Marketing B.V.

Na 20 jaar succesvol nationaal en internationaal actief te zijn geweest bij Schober Group, heeft Marc Loermans besloten om zijn functie als CEO bij Schober Information Group Nederland neer te leggen per 30 juni 2011 om met zijn carrière nieuwe wegen in te kunnen slaan. Anoeska Bredius neemt de functie van CEO over.

De afgelopen 10 jaar is Anoeska Bredius internationaal werkzaam geweest bij Europanel (UK) als Deputy MD & Global Account Director en maakte in het begin van 2008 de overstap naar TNS NIPO waar zij als Sector Directeur Consumer werkzaam was. Anoeska heeft de laatste jaren merendeels voor en binnen de BtoC markt gewerkt met haar specialisatie binnen de vakgebieden Marktonderzoek, Marketing en Sales.

Over Schober Information Group Nederland
Schober Information Group Nederland is een vooraanstaande direct marketing dienstverlener en brengt al meer dan 60 jaar bedrijven op effectieve wijze in contact met hun doelgroep. Schober is op de eerste plaats specialist in het optimaliseren van datakwaliteit. Daarnaast biedt Schober deskundige oplossingen voor databasegedreven marketing, crossmediale communicatie en campagnemanagement. Schober helpt bedrijven om groei te realiseren door het binden van bestaande klanten en het werven van nieuwe klanten. Meer informatie kunt u vinden op www.schober.nl.

Schober Information Group Nederland is onderdeel van de internationale Schober Group. Schober Group heeft data beschikbaar van tenminste 19 landen en opereert in tenminste 52 landen waarmee zij Europees marktleider is in het leveren van actuele doelgroep- en marktinformatie.

*

Links:
http://www.schober-international.de/index.php?id=28&L=1


Razende Robot Reporter