*
SNT steunt Alpe d'HuZes
06-6-2011 | door Sandra Hulsenboom
Alpe d'HuZes is het wielerevenement waarbij deelnemers individueel en
in teamverband de Alpe d'Huez beklimmen. Niet zomaar, maar om geld op
te halen voor het Alpe d'HuZes onderzoeksfonds van KWF
Kankerbestrijding. "Opgeven is geen optie" is het motto van deze zware
beklimming die dit jaar op 9 juni plaatsvindt.
SNT ondersteunt de strijd tegen kanker. Dit doet zij jaarlijks door
haar inzet bij televisie-acties van KWF Kankerbestrijding zoals op 10
november 2010 bij de actie "Sta op tegen kanker".
Ook de actie "Opgeven is geen optie" ondersteunt SNT en sponsort een
team van 8 wielrenners, met name branche-genoten. Het Henkel-team onder
leiding van Jan Peter Zijl gaat in totaal de uitdaging aan van 33
beklimmingen. Hiermee staat de teller op een sponsoropbrengst van ruim
EUR 27.000,-.
SNT wenst Jan Peter Zijl, Job van Heck, Rene Wardenaar, Michiel
Koopman, Maarten Visser, Niels de Blok, Cas Jansen en Dave Loerts veel
succes tijdens deze monsterlijke beklimming. Opgeven is geen optie
heren!
Alpe d'HuZes is opgericht met als doel de onmacht die door kanker
ontstaat, om te zetten in kracht. Dit doen ze door zoveel mogelijk
mensen steeds weer de grenzen van het mogelijke te laten verleggen.
Alpe d'Huzes is gegrondvest op de absolute overtuiging dat je de
grootst mogelijke voldoening ebreikt als je je met hart en ziel inzet
voor een ander. De eerste editie van de actie in 2006 zorgde al voor
een opbrengst van ruim EUR 370.000,-. In 2010 was het eindbedrag maar
liest 12,1 miljoen euro en in 2011 hoopt de organisatie de 20 miljoen
te behalen.
Passie voor Klantcontact beloond met Partnership en Professionals Award
SNT Groep NV