9 juni Seminar Social Media en klantcontact strategie

Persbericht van School For Customer Management

Op 9 juni organiseert de School For Customer Management in Amersfoort een gratis toegankelijk seminar over social media en hun rol in de klantcontact strategie van bedrijven. Meer en meer organisaties omarmen nieuwe contactmogelijkheden via kanalen als Facebook, Hyves en Twitter, maar vaak zonder duidelijk omlijnde strategie. Dit seminar gaat in op de noodzaak om de sociale kanalen te borgen in de klantcontactstrategie. Experts gaan in op de consequenties voor klantenservice afdelingen en marketing. Er zijn praktijkcase van UPC Webcare en SNS Reaal.

Het programma (aanvang 13:00 uur) ziet er als volgt uit:

Service (re)design (Wim Rampen)
Hoe herdefiniëren we klantenservice binnen organisaties, zodanig dat de mondige(r)klant optimaal wordt bediend en zelfs mee gaat werken? En wat is hierin de rol van social networking & social CRM?

Case UPC Webcare (Jasper Schotanus)
Wat zijn de ervaringen van deze webcare pioniers?

Social Marketing (Henny Bakel)
Marketing krijgt een nieuw leven door sociale kanalen. Maar voor succes is samenwerking met de contact center organisatie essentieel. Hoe zien de nieuwe rollen van marketing en service eruit? Hoe wordt het partnership vormgegeven?

Case SNS 'Social Engagement' (Nathalie Soeteman) Hoe SNS heeft gewerkt aan 'open leadership', een belangrijke succesvoorwaarde voor social business

Pro-active engagement (Bart de Fluiter)
In dit ('opt-in' )tijdperk lijkt het initiatief tot klantcontact volledig te zijn verschoven naar de consument. Toch bieden de online kanalen volop kansen tot pro-actief en gewenst contact. Het omnichannel tijdperk biedt nieuwe mogelijkheden voor outbound contact.

Plaats van handeling: Tieto, Basicweg 24, Amersfoort Datum, tijdstip: 9 juni, 13.00-17.00 uur. Meer info via Ernst Kruize: 06-553 74 444

Bijwonen is alleen mogelijk na aanmelding via info@sfcm.nl

*

Links:
http://www.sfcm.nl



Razende Robot Reporter