9 juni
Seminar Social Media en klantcontact strategie
Persbericht van School For Customer Management
Op 9 juni organiseert de School For Customer Management in Amersfoort
een gratis toegankelijk seminar over social media en hun rol in de
klantcontact strategie van bedrijven. Meer en meer organisaties omarmen
nieuwe contactmogelijkheden via kanalen als Facebook, Hyves en Twitter,
maar vaak zonder duidelijk omlijnde strategie. Dit seminar gaat in op
de noodzaak om de sociale kanalen te borgen in de
klantcontactstrategie. Experts gaan in op de consequenties voor
klantenservice afdelingen en marketing. Er zijn praktijkcase van UPC
Webcare en SNS Reaal.
Het programma (aanvang 13:00 uur) ziet er als volgt uit:
Service (re)design (Wim Rampen)
Hoe herdefiniëren we klantenservice binnen organisaties, zodanig dat de
mondige(r)klant optimaal wordt bediend en zelfs mee gaat werken? En wat
is hierin de rol van social networking & social CRM?
Case UPC Webcare (Jasper Schotanus)
Wat zijn de ervaringen van deze webcare pioniers?
Social Marketing (Henny Bakel)
Marketing krijgt een nieuw leven door sociale kanalen. Maar voor succes
is samenwerking met de contact center organisatie essentieel. Hoe zien
de nieuwe rollen van marketing en service eruit? Hoe wordt het
partnership vormgegeven?
Case SNS 'Social Engagement' (Nathalie Soeteman)
Hoe SNS heeft gewerkt aan 'open leadership', een belangrijke
succesvoorwaarde voor social business
Pro-active engagement (Bart de Fluiter)
In dit ('opt-in' )tijdperk lijkt het initiatief tot klantcontact
volledig te zijn verschoven naar de consument. Toch bieden de online
kanalen volop kansen tot pro-actief en gewenst contact. Het omnichannel
tijdperk biedt nieuwe mogelijkheden voor outbound contact.
Plaats van handeling: Tieto, Basicweg 24, Amersfoort
Datum, tijdstip: 9 juni, 13.00-17.00 uur. Meer info via Ernst Kruize:
06-553 74 444
Bijwonen is alleen mogelijk na aanmelding via info@sfcm.nl
*
Links:
http://www.sfcm.nl
Razende Robot Reporter