Syntens op bedrijvenmarkt van Versmarketeer van het jaar verkiezing en
geeft 2 verssessies
Op 9 juni a.s. wordt op de Visafslag in Scheveningen bekend gemaakt
welke versondernemer de titel Versmarketeer van het jaar mag gaan
voeren.
Syntens levert een inhoudelijke bijdrage aan het programma met 2
verssessies en een innovatieloket op de bedrijvenmarkt.
Er zullen enkele honderden deelnemers naar de Visafslag komen. Het
Versevent bestaat verder uit Versdates (10 minuten speeddates met
specialisten over actuele vermarktingsonderwerpen) en is bestemd voor
iedereen die zich onderscheidend wil positioneren op de markt voor
brood, bloemen, planten, groenten, fruit, vis en andere verse en
daaraan gerelateerde producten.
Verssessies
Duurzaam denken en doen
Een actueel thema bij de marketing van vers is duurzaamheid in alle
schakels van de keten van kiem tot kassa. Innovatieadviseur Peter van
der Sar organiseert i.s.m. Kennisalliantie een verssessie over hoe je
duurzaamheid inzet als marketingfactor.
Hoe val ik op in het versschap?
Versondernemers kunnen veel van elkaar leren, ook al komen ze uit een
andere agrarische hoek. Zo kreeg Syntens een bijzondere combinatie aan
1 tafel: Honingtomaten (Looije Tomaten) en oesters (Prins &
Dingemanse). Beide bedrijven zijn aantoonbaar succesvol dankzij een
uitgekiende marketingstrategie. In deze verssessie wordt hun
expertise gebruikt om tot een succesformule te komen hoe je het beste
opvalt in het versschap.
Innovatieloket
Op de bedrijvenmarkt is een innovatieloket ingericht waar u direct
advies kunt krijgen van innovatieadviseurs van Syntens.
Kijk hier naar de aankondiging
In het versmagazine kunt u kennismaken met de 10 genomineerden
Inschrijven voor deelname aan het evenement is nog mogelijk
Syntens