Syntens

Syntens op bedrijvenmarkt van Versmarketeer van het jaar verkiezing en geeft 2 verssessies

Op 9 juni a.s. wordt op de Visafslag in Scheveningen bekend gemaakt welke versondernemer de titel Versmarketeer van het jaar mag gaan voeren.
Syntens levert een inhoudelijke bijdrage aan het programma met 2 verssessies en een innovatieloket op de bedrijvenmarkt.

Er zullen enkele honderden deelnemers naar de Visafslag komen. Het Versevent bestaat verder uit Versdates (10 minuten speeddates met specialisten over actuele vermarktingsonderwerpen) en is bestemd voor iedereen die zich onderscheidend wil positioneren op de markt voor brood, bloemen, planten, groenten, fruit, vis en andere verse en daaraan gerelateerde producten.

Verssessies
Duurzaam denken en doen
Een actueel thema bij de marketing van vers is duurzaamheid in alle schakels van de keten van kiem tot kassa. Innovatieadviseur Peter van der Sar organiseert i.s.m. Kennisalliantie een verssessie over hoe je duurzaamheid inzet als marketingfactor.

Hoe val ik op in het versschap?
Versondernemers kunnen veel van elkaar leren, ook al komen ze uit een andere agrarische hoek. Zo kreeg Syntens een bijzondere combinatie aan
1 tafel: Honingtomaten (Looije Tomaten) en oesters (Prins & Dingemanse). Beide bedrijven zijn aantoonbaar succesvol dankzij een uitgekiende marketingstrategie. In deze verssessie wordt hun expertise gebruikt om tot een succesformule te komen hoe je het beste opvalt in het versschap.

Innovatieloket
Op de bedrijvenmarkt is een innovatieloket ingericht waar u direct advies kunt krijgen van innovatieadviseurs van Syntens.

Kijk hier naar de aankondiging

In het versmagazine kunt u kennismaken met de 10 genomineerden

Inschrijven voor deelname aan het evenement is nog mogelijk