VersEvent 2011 in de Visafslag
09 jun 2011, Scheveningen
Voor de derde aflevering van het jaarlijkse VersEvent heeft de
organisatie gekozen voor de Visafslag in Scheveningen. Op deze
toepasselijke locatie wordt op donderdag 9 juni 2011 de Versmarketeer
van het Jaar gekozen. Het programma bestaat verder uit workshops en
presentaties van innovatieve producten en diensten op het gebied van
vers. Op www.versmarketeer.nl volgt zo spoedig mogelijk het definitieve
programma.
De Visafslag in Scheveningen
Dit is de ideale ambiance voor een evenement voor de verssector. Waar
`s morgens de verse vis uit de loggers en kotters via de klok de
koelwagens ingaat, vindt `s middags het VersEvent plaats. Twee dagen
daarvoor wordt traditioneel het eerste vaatje groene haring
geveild als opmaat voor `Vlaggetjesdag' .
Het VersEvent
Met het VersEvent en de verkiezing van de Versmarketeer van het Jaar
wil de organisatie de aandacht vestigen op het innovatieve karakter van
de verssector en de betekenis ervan voor de economie, de
werkgelegenheid en de export. Daarnaast is het evenement de perfecte
aangelegenheid om met branchegenoten van gedachten te wisselen, te
inspireren en te netwerken. De datum van het VersEvent is 9 juni, het
event start rond 13.00 en zal rond 18.00 uur afgelopen zijn.
Aanmelden
GeĂŻnteresseerden die aan dit inspirerende evenement willen deelnemen,
kunnen op www.versmarketeer.nl kaarten bestellen.
Organisatoren en partners
Versmarketeer wordt georganiseerd door initiatiefnemers Delta Focus
organisatieadviesbureau voor onder meer land- en tuinbouw, Mirakuleus
Ontwerp & Communicatie en sense marketing & more. Partners van
Versmarketeer 2011 zijn Rabobank, FloraHolland, GroentenFruit Bureau,
Nederlands Visbureau, Zicht online, Kennisalliantie, Syntens en
Marketing Tribune.
Meer informatie:
Mariska van der Zwaal, Versmarketeer 2011
- M 06 4173 8115 - T 010 519 9025 - F 010 519 9026
- E m.vanderzwaal(at)sensemarketing.nl - I www.versmarketeer.nl
Productschap Vis