Productschap Vis


VersEvent 2011 in de Visafslag

09 jun 2011, Scheveningen

Voor de derde aflevering van het jaarlijkse VersEvent heeft de organisatie gekozen voor de Visafslag in Scheveningen. Op deze toepasselijke locatie wordt op donderdag 9 juni 2011 de Versmarketeer van het Jaar gekozen. Het programma bestaat verder uit workshops en presentaties van innovatieve producten en diensten op het gebied van vers. Op www.versmarketeer.nl volgt zo spoedig mogelijk het definitieve programma.

De Visafslag in Scheveningen

Dit is de ideale ambiance voor een evenement voor de verssector. Waar `s morgens de verse vis uit de loggers en kotters via de klok de koelwagens ingaat, vindt `s middags het VersEvent plaats. Twee dagen daarvoor wordt traditioneel het eerste vaatje groene haring geveild als opmaat voor `Vlaggetjesdag' .

Het VersEvent

Met het VersEvent en de verkiezing van de Versmarketeer van het Jaar wil de organisatie de aandacht vestigen op het innovatieve karakter van de verssector en de betekenis ervan voor de economie, de werkgelegenheid en de export. Daarnaast is het evenement de perfecte aangelegenheid om met branchegenoten van gedachten te wisselen, te inspireren en te netwerken. De datum van het VersEvent is 9 juni, het event start rond 13.00 en zal rond 18.00 uur afgelopen zijn.

Aanmelden

GeĂŻnteresseerden die aan dit inspirerende evenement willen deelnemen, kunnen op www.versmarketeer.nl kaarten bestellen.

Organisatoren en partners

Versmarketeer wordt georganiseerd door initiatiefnemers Delta Focus organisatieadviesbureau voor onder meer land- en tuinbouw, Mirakuleus Ontwerp & Communicatie en sense marketing & more. Partners van Versmarketeer 2011 zijn Rabobank, FloraHolland, GroentenFruit Bureau, Nederlands Visbureau, Zicht online, Kennisalliantie, Syntens en Marketing Tribune.

Meer informatie:

Mariska van der Zwaal, Versmarketeer 2011

- M 06 4173 8115 - T 010 519 9025 - F 010 519 9026
- E m.vanderzwaal(at)sensemarketing.nl - I www.versmarketeer.nl