Teitloos lanceert eerste online warenhuis voor giftshops


Cuteness trend verovert Nederland

HAARLEM, 20110608 -- Vandaag lanceert webshopketen Teitloos het eerste Nederlandse online warenhuis voor giftshops. Op www.teitloos.nl vinden shoppers een 12 verdiepingen tellend digitaal warenhuis met shop-in-shops van 'cuteness' merken als Rice en Silly. "Zo vind je snel een cadeau dat bij de ontvanger en jouw budget past", aldus Maris Maria Renne (32), eigenaar. Teitloos viert de opening van het webwarenhuis met een introductie sale en een exclusieve openingsactie met Girlscene.nl en Ze.nl.

Cuteness: 'zoete' merchandise


Het Teitloos-assortiment is met 'zoete' hebbedingen, bijoux en woon- en trendspullen op het gebied van kookgerei, bakgerei, schrijfgerei en cosmetica met name gericht op vrouwen, tienermeiden en kinderen. Renne: "De cuteness trend, die is overgewaaid uit Japan en de VS, begint nu ook in Nederland een rage te worden." Teitloos is met het nieuwe warenhuis de grootste aanbieder in dit segment, en Maris Maria wil er ook de beste in zijn. "Ik wil het je zo gemakkelijk mogelijk maken om te slagen in je missie bij het online shoppen voor cadeautjes: snel slagen voor een leuke prijs, door te kunnen selecteren op stijl, sfeer, budget, trends en merken."


Exclusieve openingsactie

De kortingen bij de introductie sale van Teitloos.nl lopen op tot 40%. "Bezoekers die via Girlscene.nl en Ze.nl komen, kunnen rekenen op 20% extra korting op een Teitloos.nl aankoop en daarnaast maken zij kans op bijzondere prijzen. De actie wordt aangekondigd op Teitloos.nl, Girlscene.nl en Ze.nl, en uiteraard op Facebook en Twitter", aldus Maris Maria.


Over Teitloos.nl

Teitloos.nl is ontstaan uit de webshops Zoetiteit.nl, Zomerteit.nl, Kitschteit.nl, Winterteit.nl en Sushiteit.nl, waarvoor Maris Maria Renne in 2010 de basis legde. Maris Maria Renne werkt met een team van 6 mensen aan de in- en verkoop, logistiek, techniek, marketing en pr van Teitloos.nl.