Ingezonden persbericht



PERSBERICHT

myBrand opent nieuwe vestiging in Apeldoorn

SAP-dienstverlener zet groei onverminderd voort

()

Geertruidenberg, 1 juni 2011 - myBrand opent vandaag een nieuwe vestiging in Apeldoorn. De opening van deze - derde - vestiging, geleid door Gijs Bennink Bolt, sluit aan bij de local-for-local filosofie van de onderneming. Vanuit Apeldoorn kan de SAP-dienstverlener klanten in Noordoost-Nederland optimaal bedienen. Met drie vestigingen - in Geertruidenberg, Oegstgeest en Apeldoorn - bestrijkt de organisatie nu heel Nederland.

myBrand lijkt relatief weinig last te hebben van de economische tegenwind. Het bedrijf is erin geslaagd de afgelopen jaren keer op keer een groei van twintig procent in omzet en headcount te realiseren. Alleen de laatste vijf maanden al heeft het vijfentwintig fte's aangetrokken. myBrand, in 2004 begonnen als start-up van vijf man, telt nu 165 medewerkers en meer dan tachtig klanten. Het is een van de weinig overgebleven grotere, onafhankelijke en zelfstandige SAP-dienstverleners in de corporate midmarket. Een prima uitgangsstelling voor een nieuwe sprong voorwaarts.

Succesformule

Het geheim achter het succes van myBrand is vierledig: de local-for-local benadering, de senioriteit van de medewerkers, het gedeelde aandeelhouder/ondernemerschap en de focus op functioneel en technisch beheer. De local-for-local benadering is voor klanten én medewerkers (reistijd!) aantrekkelijk. Doordat myBrand uitsluitend senior consultants, echte vakspecialisten, in dienst heeft, kan het met een geringer aantal fte's dezelfde ervaring inbrengen als partijen met minder senioriteit. Dat zeventig procent van de medewerkers aandeelhouder in het bedrijf is, vergroot hun inzet en betrokkenheid. De focus op functioneel en technisch beheer maakt dat de organisatie in staat is om hechtere en langdurigere relaties met klanten op te bouwen dan bedrijven die zich vooral richten op projecten.

myBrand heeft de lat hoog gelegd. "Wij hebben de ambitie om de beste SAP-dienstverlener in ons segment van de markt te worden," stelt Algemeen Directeur Jeroen Petit. "Dat betekent dat we niet alleen streven naar de hoogste klantwaardering (nu al gemiddeld een acht), maar dat we ook de benchmark willen worden voor zowel onze (aanstaande) medewerkers als onze concurrenten. Het is onze doelstelling om over twee jaar drie volwaardige vestigingen te hebben, in Geertruidenberg, Oegstgeest en Apeldoorn, met in totaal 300 fte's en circa 160 klanten."

WEBSITE

OPLOSSINGEN

OPDRACHTGEVERS

Over myBrand

myBrand biedt SAP-diensten op het gebied van advies, implementatie, projecten, support en exploitatie. De integrale SAP-dienstverlener combineert een brede kennis van zaken met een pragmatische aanpak en veel ervaring en richt zich vooral op de corporate midmarket. myBrand is opgericht in 2004 en heeft vestigingen in Geertruidenberg, Oegstgeest en Apeldoorn. Er werken meer dan 160 mensen. Ruim zeventig procent van hen is aandeelhouder in het bedrijf.

Bekende namen in het klantenbestand van myBrand zijn onder andere: Koninklijke BAM, Bruna, Compass Group, DOMO Polypropylene, Hans Anders Retail Group, Koninklijke Gazelle, Kawasaki, Stork, Talis, Fair Trade Original, Coop, Grolsch en Visscher Caravelle. Meer informatie over myBrand vindt u op www.mybrand.nl